Ad

دعوت نامه بهمن کیارستمی به وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی

بهمن کیارستمی متهمان پرونده پزشکی پدرش را به مراسم سالگرد دعوت کرد

سالگرد عباس کیارستمی قرار است 14 تیر ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود

تریبون هنر: بهمن کیارستمی درباره‌ی آخرین وضعیت برنامه‌ی بزرگداشت سالروز درگذشت عباس کیارستمی گفت: این برنامه طبق توافقی که به تازگی با مسئولین دانشگاه انجام شده است، ۱۴ تیر ماه در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

طی چند روز گذشته، بهمن کیارستمی به وزیر بهداشت نامه‌ای را نوشت و درخواست کرد تا در مراسمی که قصد دارند در دانشگاه علوم پزشکی برگزار کنند، شرکت کند؛ مراسمی که ابتدا قصد داشتند در تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود اما به دلیل تعمیرات، مکانش آن تغییر کرد و طبق توافقات انجام شده ساعت ۱۸ روز ۱۴ تیر در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد شد.

بهمن کیارستمی در آن نامه علاوه بر وزیر بهداشت از دکتر ایرج حریر چی (قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت)،دکتر علیرضا زالی (رئیس سازمان نظام پزشکی کشور)،دکتر احمد شجاعی (رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور) هم برای حضور و سخنرانی در آن برنامه دعوت کرده است.

بهمن کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی جزییات این برنامه گفت: با توجه به تعمیرات سالن امام علی (ع) دانشگاه شهید بهشتی، ما روز گذشته با مسئول سالن مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی جلسه‌ای داشتیم و توافق شد تا مراسم سالگرد درگذشت عباس کیارستمی در این سالن برگزار شود.

به گفته‌ی وی؛ این برنامه قرار است ۱۴ تیر ماه برگزار شود و اگر این برنامه کنسل شود به دلیل تغییر نظر دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود و بر اساس توافق انجام شده، ما (خانواده) این مراسم را قطعی می‌دانیم و در حال حاضر مشغول طراحی دعوتنامه‌ها هستیم.

بهمن کیارستمی که به همت او این مراسم برگزار خواهد شد، خبر داد که شخصا نامه‌ی دعوت نامه‌ و سخنرانی مسوولان وزارت بهداشت و نظام پزشکی را امروز ۲۹ خرداد ماه ارسال کرده است.

فرزند عباس کیارستمی در پاسخ به اینکه آیا سینماگری در این مراسم صحبت خواهد کرد؟ گفت: در این مراسم قرار نیست سینماگری صحبت کند و فقط حضور خواهند داشت چون نمی‌خواهیم مباحث مجادله‌ای شود.

او ادامه داد: این برنامه با اجرای امیر پوریا منتقد فیلم برگزار خواهد شد و در ابتدا و انتهای مراسم، بخش هایی از آخرین اثر عباس کیارستمی پخش خواهد شد. بر اساس دعوتی که از رئیس نظام‌پزشکی و پزشکی قانونی، وزیر محترم بهداشت و معاون وزیر کرده‌ایم این چهار مقام تنها سخنرانان خواهند بود و حتی اگر آنها در این مراسم شرکت نکنند، سخنران جایگزین نخواهیم داشت.

بهمن کیارستمی در پاسخ به اینکه پرونده پزشکی عباس کیارستمی الان در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: پرونده در مرحله‌ی ابلاغ حکم است. پزشک قانونی نظر کارشناسی نهایی را به دادستان پرونده ابلاغ کرده و کار بررسی در سازمان نظام پزشکی هم کاملا پایان یافته است. اما با توجه به حساسیت‌های موجود ترجیح می‌دهیم مسئولین خود اعلام رای و نظر کنند و به تشریح پرونده بپردازند. به خصوص انتظار ما از وزیر بهداشت که در تمامی مراحل حضور داشتند و اظهارنظر کرده‌اند، این است که در این برنامه شرکت کنند.

او تاکید کرد: شاید این آخرین درخواست ما از وزیر بهداشت باشد؛ علاقه مندیم ایشان حضور پیدا کنند و گزارش مبسوطی بدهند. حتی اگر ایشان از لحاظ قانونی برای اعلام نظر سازمانهای ذیربط در این مراسم منعی دارند به عنوان مقامی که در روند درمان بارها به ملاقات آمدند و پس از آن نیز در جریان جزئیات رسیدگی به پرونده قرار گرفتند، در این نشست هم حضور پیدا کنند.

 

تاریخ انتشار :۲۹ خرداد ۱۳۹۶

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مایکل جکسون

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است. مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد. به گزارش تریبون هنر، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های پس […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad