Ad

اعتراض حامی به گزارش بیست و سی به خاطر سوء استفاده از صحبت هایش

حامی: امید حاجیلی یک بخش متفکر از موسیقی ماست

بخش هایی از مصاحبه باشگاه خبرنگاران جوان با حامی بریده شده و به صورت شیطنت آمیزی در گزارش بیست و سی قرار گرفته اند

تریبون هنر: حامی در گفتگو با تریبون هنر به سوء استفاده از صحبت هایش در گزارش بیست و سی اعتراض کرد. او ضمن اعلام حمایت از موسیقی های شادی که پشتوانه متفکرانه ای دارند اظهار داشت که بخش هایی از صحبت هایش در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان بریده شده و به صورت شیطنت آمیزی در گزارش بیست و سی قرار گرفته اند

ابتدای هفته گزارشی در برنامه بیست و سی پخش شد که در آن به شدت به موسیقی های شاد و خواننده هایی مثل امید حاجیلی حمله شده است

حامی در این باره به تریبون هنر گفت:

وقتی گزارشی که بیست و سی منتشر کرده را دیدم فکر کردم من هم قسمتی از ماجرا هستم و مورد نقد منفی قانونگذاران یا کارشناسان موسیقی قرار گرفته ام. آرام آرام که این گزارش جلو رفت دیدم بریده هایی از صحبت های من که قبلا در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران جوان داشتم در این گزارش به صورتی شیطنت آمیز گنجانده شده است. چون من از گذشته آدم نقادی هستم و موزیک های سخیف را نقد کرده ام اینجور به نظر می رسد که من آگاهانه درباره مساله مورد بحث گزارش بیست و سی صحبت کرده ام در صورتی که این مساله حقیقت ندارد. من یک مصاحبه تصویری یک ساعت و نیمه با باشگاه خبرنگاران جوان داشتم که بعد از شش ماه اصرار و درخواست شان پذیرفتم که مصاحبه کنم غافل از اینکه قرار است با بریدن تکه هایی از آن و قرار دادن در گزارش بیست و سی از حرف های من سوء استفاده بشود

حامی در ادامه درباره امید حاجیلی که در گزارش بیست و سی مورد نقد قرار گرفته شده عنوان کرد:

من در سال های اخیر پرچمدار نقد مافیای موسیقی بوده ام اما مافیای موسیقی شخصی به اسم امید حاجیلی نیست. من درست است که با موسیقی عروسی وار و بعضی موسیقی های شاد مخالفم اما با موسیقی شادی که پشتوانه فکری دارد و خواننده و سرپرستش آدم باسوادی است مخالفتی ندارم. امید حاجیلی موزیسین باسواد و نوازنده بسیار خوبی است و در عین حال از دوستان خانوادگی من است و خودش و موسیقی اش را دوست دارم. من اگر نقدی به برخی موسیقی های شاد داشته باشم امید حاجیلی جزء نقد من نیست چون موسیقی اش دارای تفکر و دانش است و نقد من به موسیقی هایی است که بی تفکر و بی دانش هستند. امید حاجیلی یک بخش متفکر از موسیقی ماست که چه به عنوان خواننده و چه به عنوان نوازنده، به موسیقی ما در این سال ها خیلی کمک کرده.

تاریخ انتشار :۱۳ شهریور ۱۳۹۶

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad