Ad

فاطمه معتمدآریا: خوشحالم که برای اولین بار تولدم را با مردم جشن می گیرم

تریبون هنر: اولین اکران مردمی فیلم «شنل» با حضور فاطمه معتمد آریا در سینما آزادی برگزار شد. حسین کندری (کارگردان شنل)، رضا بهبودی و بهار کاتوزی از حاضران در این مراسم بودند

در این مراسم که ششم آبان ماه برگزار شد جشن تولدی هم برای فاظمه معتمد آریا گرفته شد

فاطمه معتمد آریا قبل از نمایش فیلم روی صحنه آمد و گفت:

«می خواستم اول از همه تون تشکر کنم که امشب اومدید این فیلمو ببینید. حقیقتا باید بگم من که توی این سینما بزرگ شدم و به خصوص توی این سینمایی که سمبل سینمای فرهنگی کشور ما است درهمین سینما رشد کردم بهترین فیلم هام از روسری آبی گرفته تا گیلانه رو اینجا نشون دادند. همیشه حمایت بی شائبه شما باعث شده که ما سعی کنیم فیلم های بهتری کار کنیم. باید بدونید حضور شما همون اندازه حضور ما در سینما اهمیت داره. اگه بدونید حمایت شما از سینمای مستقل، از سینمایی که با حضور و وجود جوونا بدون هیچ سرمایه ای ساخته میشه برای اینکه روز و روزگار شما رو تغییر بده چقد تاثیرگذاره نه فقز خودتون میاید بلکه همه فامیل و دوست و آشناهاتون رو هم تشویق می کنید که بیان»

فاطمه معتمد آریا در ادامه قبل از فوت کردن کیک تولدش گفت: «خیلی ممنونم از اینکه امشل اینجا هستید و باعث خوشحالی و افتخارمه که برای اولین بار تولدمو با مردم ایزان جشن می گیرم»

حسین کندری، کارگردان شنل در گفتگو با خبرنگار تریبون هنر اظهار داشت:

«شنل دومین تجربه فیلمسازی من به عنوان فیلم بلنده. سعی کردیم شنل یک نوآر مدرن باشه و توی ژانر کار کنیم و قواعد ژانر رو راعایت کنیم. همکاری دوستان بازیگر و فیلمنامه نویس و بقیه عوامل محصولش شده یک فیلمی که ادعای فرهنگی داره. فیلمی که علاوه بر سرگرمی ای که می خواد برای مخاطبش ایجاد کنه اصرار داره ارزش افزوده بده و چیزی به مخاطب اضافه کنه»

بهاز کاتوزی از بازیگران فیلم شنل نیز در گفتگو با تریبون هنر درباره این فیلم گفت:

«خدا رو شکر نظرات مخاطبان خیلی خوبه. امشل اولین اکران مردمی شنل بود. کنار حانم معمتدآریای عزیز که تولدشون بود. خیلی ممنونیم که اومدند و تولدشونو با ما جشن گرفتند.»

گزارش ویدئویی این مراسم را به صورت اختصاصی در تریبون هنر ببینید

دیگر آثار این هنرمند