Ad


بعد از کوین اسپیسی هاروی واینستین

افشاگری درباره آزار جنسی داستین هافمن بعد از ۳۲ سال

هافمن: ناراحتم از اینکه کارهایم خانم هانتر را ناراحت کرده است.

تریبون هنر: داستین هافمن به آزار جنسی متهم شد

در پی اتهامات سوء استفاده جنسی چهره های بزرگ هالیوود، یک نویسنده به نام «آنا گراهام هانتر» ادعا کرده است که داستین هافمن از وی سوء استفاده جنسی کرده است.

خانم هانتر می گوید در سال ۱۹۸۵ زمانی که ۱۷ سال داشت و از دست اندرکاران فیلم «مرگ فروشنده» بود داستین هافمن به او دست زد و همچنین مکالمه های نامناسب در مورد روابط جنسی با او داشت.

داستین هافمن در واکنش به این ادعای خانم هانتر در بیانیه ای نوشته است «من برای زنان احترام بسیار قائلم و بسیار ناراحتم از اینکه کارهایم او را ناراحت کرده است. اما این کارها انعکاس شخصیت من نیست.»

داستین هافمن یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است. او در سال ۱۹۷۹ برای فیلم «کرامر علیه کرامر» و ۱۹۸۸ برای فیلم «مرد بارانی» دو جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد. او همچنین برای فیلم های «فارغ‌التحصیل» (۱۹۶۷)، «کابوی نیمه شب» (۱۹۶۹)، «لنی» (۱۹۷۴) و«توتسی» (۱۹۸۲) نامزد دریافت بهترین بازیگر سینما شده بود.

از او در کنار رابرت دنیرو، جک نیکلسون و آل پاچینو به عنوان بزرگان بازیگری در سینمای مدرن نام می برند.

اتهام علیه هافمن در حالی مطرح می شود که بعد از رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین»، برخی بازیگران و دست اندرکاران سینما جزئیاتی از بدرفتاری ها در سالهای گذشته را فاش کردند.

به تازگی کوین اسپیسی ضمنی تایید کرده که یک پسر جوان ۱۴ ساله را سه دهه پیش مورد آزار جنسی قرار داده است.

هانتر ادعا می کند که داستین هافمن روز اولی که او شروع به کار کرده بود از وی خواست پاهایش را ماساژ دهد، و به بدن این دختر جوان دست می زد و در مورد روابط جنسی با او صحبت می کرد.

وی می گوید رفتار داستین هافمن – که حال ۸۰ سال دارد – با او طی ۵ هفته فیلمبرداری را در دفتر خاطراتش ثبت کرده بود و آن را برای خواهرش فرستاد. در این دفتر جزئیات در مورد رفتار غیراخلاقی داستین هافمن با او نوشته شده است.

آنا گراهام هانتر افزود مدیر برنامه به او گفت باید برخی ارزشهای اخلاقی خود را فدای فیلم کند و رفتار نامناسبش را تحمل کند.

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad