منتشر شد

‎تحقق «رویای جادوئی» علی مرعشی

رویای جادوئی اثری بی‌کلام و با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر است.

تریبون هنر: دومین آلبوم رسمی مرعشی با فضایی پر از آرامش و به‌صورت بی‌کلام منتشر شد.
‎آلبوم رویای جادوئی (magical dream)؛ اثری بی‌کلام و با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر است.
‎کل این آلبوم در استودیو اکسین با مدیریت مجید سبحانی تهیه‌شده است و به‌نوعی داستان زندگی صاحب اثر و اتفاقاتی که برای وی افتاده است.
‎مرعشی در این آلبوم به‌عنوان آهنگساز، نوازنده پیانو، تنظیم‌کننده حضور دارد.
‎امیر پاشا فاطمی (نوازنده ویولن)، فؤاد سمندی (میکس و مستر، صدابردار) و مجید سبحانی (صدابردار) در این آلبوم همکاری داشته‌اند.
‎قطعه اینترو این مجموعه بانام رویای من یک اثر احساسی است که مرعشی برای برادرش، اردلان که سا‌ل‌ها پیش آن‌ها ازدست‌داده‌ ساخته‌شده است.
‎خالق رویای جادویی که خود حامی حیوانات است قطعه شماره ۴ این آلبوم بنام صدای فرشتگان را با همین موضوع ساخته و از حیوان خانگی خود در کلیپ این اثر استفاده کرده است.
‎قطعه گمشده، ترک ۶ این آلبوم در وصف زندگی همه‌ی انسان‌ها است که در این زندگی مادی و زمینی گم‌شده‌اند.
‎باران ازجمله قطعاتی است که قبلاً ساخته‌شده قطعه و مرعشی این قطعه را به یاد معشوق خودساخته است و تداعی‌کننده روزهای بارانی باهم بودن‌هاست.
‎از دیگر قطعات این آلبوم، خاطرات گذشته، رویای جادویی، احساسات شدید، تنهایی، آرامش و نوکتورن نام‌دارند.
‎علی مرعشی در خصوص این آلبوم گفت: آلبوم رویای جادویی، دریچه ایست به‌سوی آرامش معنوی و انسانی و این اثر را به همه‌کسانی که در زندگی دنبال آرامش حقیقی تقدیم کرده است.
‎این موزیسین در سال ۸۲ اولین آلبوم رسمی خود به نام آبی‌ترین را روانه بازار کردد که در این آلبوم در کنار خوانندگی بعنوان نوازنده و آهنگساز نیز ایفای نقش کرده بود.
‎لازم به ذکر است وی موسیقی را از ۱۲ سالگی با ساز پیانو شروع و در نزد اساتیدی همچون استاد گاگیک باباییان، استاد ارنسسو گنزالس ادامه داد و در سال ۱۳۷۶ وارد کنسرواتوار تهران شد با ارکسترهای متعددی همکاری داشته است.
‎قابل توجه‌است، این آلبوم از طریق موسسه فرهنگی هنری نت هشتم با مدیریت محمد بکرانی اخذ مجوز و روانه بازار شد

 

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • بدون تاریخ بدون امضا
    به بهانه اکران "بدون تاریخ،بدون امضاء"
    قصّه ای که دیدن و شنیدنش واجب است
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: در میان انبوهی از فیلم های بی قصّه یا بد قصّه که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، لطمه ی اصلی را به سینما وارد می کنند، فیلم وحیدجلیلوند را باید بارها تحسین کرد و به هر انسانی توصیه کرد که برای تماشای این اثر […]

  • عبدالجواد موسوی
    یادداشت سید عبدالجواد موسوی
    درهیچ کجای دنیا منتقدان فیلم را بی‌شرف و بی‌غیرت خطاب نمی کنند
    دست از سر هنر و سیاست و دین مردم‌ بردارید

    تریبون هنر _ سید عبدالجواد موسوی: فایده‌ای ندارد. هر چه قدر هم درباره دوقطبی‌سازی و مضراتش بگوییم فایده‌ای ندارد. عده‌ای نان و هویت‌شان را در این دوقطبی‌سازی‌های مضحک و چندش‌آور می‌بینند و اصلا هم برای‌شان مهم نیست از دل این دوقطبی‌سازی‌ها ممکن است چه فجایع هولناکی سر بر آورند. اختلاف […]

  • ابراهیم حاتمی کیا تریبون هنر
    یادداشت محمد قوچانی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    بیش از عقل معاش، عقل معاد دارد
    سیاست را می‌فهمد اما سیاست را دوست ندارد

    تریبون هنر _ محمد قوچانی: ابراهیم حاتمی‌کیا مثل هر ایرانی دیگری این روزها با این پرسش روبه‌رو است که اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟ میانه‌رو است یا تندرو؟ با اپوزیسیون یا از حاکمیت؟ مدافع دولت است یا منتقد آن؟ این پرسش‌ها البته در میان عامه مردم خریداری ندارد. به جز نهایتا […]

  • ابراهیم حاتمی کیا
    یادداشت عبدالرضا منجزی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    او منزلت طرفداران انقلاب را هم پایین آورده
    مرور حاتمی کیا؛ از همراهی آوینی تا ناسزا به کیارستمی و فرهادی

    تریبون هنر _ عبدالرضامنجزی: بعضی از ادم ها هر چه در سایه باشند ،مقبول ترند.محبوب ترند. گاهی دورماندگی ادم را دست نیافتنی و، پرراز و رمز می کند.مثل هوارد هیوز.مثل وارن بیتی.حتی مثل شمیم بهار منتقد خودمان که در دورافتادگی اش ،صاحب منزلت و اعتباری شده، حتی بت گروهی هم […]

  • مهناز افشار و سارا بهرامی
    درباره نامزدی هم زمان مهناز افشار و سارا بهرامی
    در اسکار ۱۲ بار ۲ بازیگر از یک فیلم برای بهترین نقش اصلی انتخاب شده اند
    در اسکار 1991 جینا دیویس و‌ سوزان ساراندون، هر دو «تلما و لوییز» نامزد شدند

    تریبون هنر _ حسن علیشیری: از دیشب که اسامی نامردهای سیمرغ جشنواره‌ی فجر اعلام شده، حضور دو بازیگر از یک فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (خانم‌ها مهناز افشار و سارا بهرامی برای فیلم دارکوب) بحث‌برانگیز شده. جدا از این‌که در این فیلم آیا واقعن هر دو بازیگر […]

امیان رهایی

بهنام بانی صد سال

محسن چاوشی دلبر

رضا صادقی گمونم

علی عبدالمالکی

شهاب مظفری

اشوان

محسن قمی عشق