Ad


خالتور

آرش معیریان

کارگردان: آرش معیریان

تهیه کنندگان: عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش

 

درباره فیلم
این کمدی-موزیکال روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد…

 

بازیگران:

محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده ، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی، اردشیر کاظمی، بیتا عالمی، پوریا نیک جو، محمدرضا عباسی، مونا شناس، فریده خادم الحسینی‌، علی غلامی، الهه شجاعی، حسین لواسانی، جلیل ملک زاده، مسعود رضاخواه، مهدی غفاری، مهدی تجلی، مهدی حاجی‌زاده، سعید روشن، امیر جعفری، حسن امیرزاده، علی صالحی، سیامک دباغ، شاهین دیبایی، فریاد صالحی

سایر عوامل:

/مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی/طراح چهره پردازی: شهرام خلج/طراح لباس: مهناز غنی/تدوین: آرش معیریان/دستیار تدوین: زهره احمدی/برنامه ریز: مریم بحرالعلومی/دستیار اول کارگردان: کریم امینی/طراح صحنه: رامین غفوری/مدیرصدابرداری: بابک اخوان/صدابردار: ساسان کریمی/مدیر تدارکات: محمدرضا عزت‌خانی/عکاس: الناز وامق/تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع/مجریان گریم: مهیار اعرج، ریحانه عادل‌نژاد/دستیار طراح صحنه: فریاد صالحی/دستیار لباس: مینو عاشوری/گروه کارگردانی: مهدی حاجی‌زاده، کوروش دزفولی زاده، کیمیا سپهری/دستیار صدابردار: میلاد شالی/گروه فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، حسین قطا، مهدی مرادی، رسول امامی، حسن امیرزاده، سجاد عامل/گروه تدارکات: دانیال داورزنی،امیر جعفری، علی فرشچی/خدمات : مرتضی علیخانی،علی صادقی/سینه موبیل: محمود بیابانی،علی حیدری/ترابری: زهرا مومنی ، احمد فراهانی،علی جبارزاده،اشکان صالحی،شاهین دیبایی ، علی کریمی،کیومرث حسینی،محمدرضا ابراهیمی /هلی شات: اسماعیل گل رخ ، محمدرضا اصغری/کرین: محمود پاشایی/جلوه های ویژه میدانی: ناصر حسینی،هادی باقری (باتشکر از امیر بدری)/تامین هنرور: سارا فانی،سارا حسینی/تأمین اتومبیل صحنه: حسین شریفی/تامین لوازم صحنه: وحید عسگری،داوود اکبری/تامین تجهیزات فنی: حیدر احسانی/ محصول موسسه سینمایی پویا فیلم.

پخش: پویا فیلم

سال ساخت:۱۳۹۶

تاریخ اکران: ۹۶/۰۸/۱۰

 

 

 

پوستر فیلم

خالتور

 

عکس های فیلم

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad