Ad

کامیون به روایت کامبوزیا پرتوی

وقتی سعید آقاخانی به جای بهروز وثوقی باشد

توانایی جلبِ رضایت مخاطب و حتی منتقد را دارند

تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: روزی که کامبوزیا پرتوی به صورت علنی اعلام کرد قرار بوده در”کامیون” از بهروز وثوقی استفاده کند،شاید نوعی “گارد”گیری در مقابل نقش اصلی فیلم یعنی سعید آقاخانی ایجاد شد.
متاسفانه که نه! خوشبختانه سعید آقاخانی و بازی اش در”کامیون” را باید نقطه درخشان اثر دانست.در کنار بازی خوب آقاخانی می توان به فیلمنوشت خوب پرتوی هم اشاره کرد.البته چه آقاخانی و چه پرتوی در آثار و تجربه های گذشته ی خود ثابت کرده بودند که توانایی جلبِ رضایت مخاطب و حتی منتقد را دارند.
برای سعید آقاخانی و بازی خوبش می توان شانس نسبتاً خوبی در بخش دریافت جوایز قائل شد.فیلمبرداری و چهره پردازی “کامیون” را هم می توان جزو نقاط قوّت فیلم دانست.
“کامیون” را نمی توان از حالا در گیشه ی سال آینده پیش بینی کرد ولی بعید به نظر می رسد با توجه به ذائقه ی چند سال اخیر مخاطبین سینمای ایران، فیلم جدید پرتوی پرفروش شود.

 

منبع: تریبون هنر

تاریخ انتشار :۱۶ بهمن ۱۳۹۶

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • یادداشت بابک صحرایی درباره انیو موریکونه
    از بد اقبالی ماست که جوانی مان، مقارن با کهنسالی اسطوره هاست

    تریبون هنر: بابک صحرایی درباره انیو موریکونه نوشت: امروز انیو موریکونه در ۹۱ سالگی درگذشت. خوب عمر کرد اما هنوز مرگ برایش زود بود. انسان هایی همانند او حتی در کهنسالی هم که بمیرند دل آدم می گیرد نام انیو موریکونه یکی از نمادهای موسیقی فیلم است. او با جادوی […]

  • بابک صحرایی پرویز پرستویی سیروس الوند
    یادداشت بابک صحرایی برای تولد پرویز پرستویی
    ناصر ملک مطیعی می گفت فکر نمی کردم یه روزی حاج کاظم زیر بغل فرمون رو بگیره

    تریبون هنر: بابک صحرایی برای تولد پرویز پرستویی نوشت: تولد پرویز پرستویی بهونه خوبی برای مرور هنرمندیه که توی جریان هنر و فرهنگ جامعه در حدود سی سال گذشته تاثیرهای مهمی داشته پرویز پرستویی در دهه هفتاد با فیلم هایی مثل آژانس شیشه ای، لیلی با من است، آدم برفی، […]

  • یادداشت جواد طوسی برای فرمان آرا و حکایت دریا
    زمانه آقا، زمانه!

    تریبون هنر _ جواد طوسی: پس از یک وقفه طولانی در فعالیت فیلمسازی بهمن فرمان‌آرا، حدیث نفس او در شروع کارش در یک دوران گذارِحساس در «بوی کافور عطر یاس» (۱۳۷۹ )، جملاتی از این دست بود: «هراس من از مرگ نیست، هراس من از بیهوده زیستنه/ وقتی فیلمساز فیلم […]

  • حکایت دریا

    تریبون هنر: سعید عقیقی در نوشتاری تحت عنوان «دست ِ تاریک ، دستِ تاریک» نقطه نظرش را درباره جدیدترین ساخته‌ی بهمن فرمان آرا «حکایت دریا» که اکران آنلاین شده است، نوشت. یادداشت سعید عقیقی را در تریبون هنر بخوانید: « اصالت نومیدی شاید کلید درک واپسین ساخته فرمان آرا باشد؛ […]

  • تریبون هنر: حمید جبلی خیلی اهل گفتگو نیست و بویژه دستش چندان به نوشتن یادداشت‌های یادبود برای همکارانش نمی‌رود ولی این بار وقتی برای نگارش مطلبی یا خاطره‌ای از محمد علی کشاورز با او طرح موضوع کردیم، دست به قلم شد و در پاسخ به درخواست ما یادداشتی برای این […]

Ad
Ad
Ad