Ad


آزمون اولین روز کشف صدای تازه (دوره سوم) برگزار شد

بابک صحرایی: در تاریخ موسیقی ما سابقه نداشته خواننده بدی به ماندگاری برسد

جامعه در طولانی مدت هیچ وقت اشتباه نمی کند

تریبون هنر: آزمون اولین روز از دوره سوم فراخوان کشف صدای تازه به داوری بابک صحرایی برگزار شد

آزمون فراخوان سومین دوره فراخوان کشف صدای در تاریخ ۲۳، ۲۵ و ۲۶ بهمن برگزار خواهد شد

در روز ۲۵ بهمن اولین سری از شرکت کننده ها با حضور در دفتر بابک صحرایی هر کدام یک قطعه را اجرا کردند. به برگزیده این فراخوان یک قطعه کامل از طرف بابک صحرایی هدیه داده خواهد شد

بابک صحرایی در ابتدای اولین روز آزمون گفت: من دنبال خواننده ای هستم که رنگ صدای تازه ای داشته باشد.»

او در توضیح این مساله گفت: اینکه صدای خواننده ای دارای گستره زیادی باشد لزوما باعث نمی شود خواننده بهتری به نسبت دیگر خواننده هایی باشد که دارای گستره صدایی وسیعی نیستند. به همین خاطر اولویت من در انتخاب برگزیده ها، داشتن صدایی است که دارای جنس و رنگ تازه ای باشد

بابک صحرایی در قسمتی از آزمون گفت: « مردم با هر سطح از دانش موسیقی حق دارند که درباره صدای خواننده نظر بدهند چون مردم هستند که سرنوشت یک خواننده را تعیین می کنند و با استقبال یا عدم استقبال از او باعث شکست و موفقیتش می شود. جامعه در طولانی مدت هیچ وقت اشتباه نمی کند. شاید مردم در لحظه در انتخاب و استقبال از خواننده یا اثری اشتباه کنند اما تا به طولانی مدت قطعا قضاوت صحیحی خواهند داشت به همین خاطر ما در تاریخ موسیقی مان کسی را سراغ نداریم که خواننده بدی باشد و به ماندگاری رسیده باشد

دوره های اول و دوم فراخوان کشف صدای تازه در تابستان و پاییز ۹۶ برگزار شدند و تعدادی از قطعه های اهدایی به برگزیدگان این فراخوان نیز به انتشار رسیده اند. دوره سوم این فراخوان تا روز ۲۶ بهمن آزمون هایش برگزار می شود و حدودا یک هفته بعد نتیجه اش از سوی بابک صحرایی اعلام خواهد شد

قطعه اهدایی به برگزیده یا برگزیدگان این فراخوان با اخذ مجوز از دفتر موسیقی ارشاد به صورت رسمی منتشر خواهد شد

 

فراخوان کشف صدای تازه

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad