Ad

مراسم تودیع و معرفی برگزار شد

علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی شد

تلاش می کنیم تا ارتباط بیشتری با هنرمندان موسیقی و اعتماد بیشتری ایجاد شود

تریبون هنر: علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی شد

روز ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر در این مراسم حکم‌های جدید مدیرکل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی و مسئول حراست معاونت توسط معاون امور هنری وزارت ارشاد به مسئولان جدید داده شد.

علی ترابی ـ مدیرکل جدید دفتر موسیقی ـ با قدردانی از زحمات فرزاد طالبی بیان کرد: موسیقی در همه عرصه ها و بزنگاه های کشور و جامعه همراه بوده است اما حمایت کافی از موسیقی نشده است. تلاش می کنیم تا ارتباط بیشتری با هنرمندان موسیقی و اعتماد بیشتری ایجاد شود و هنرمندان دفتر موسیقی را خانه خود بدانند و اجماع و همدلی بین هنرمندان موسیقی بیش از گذشته فراهم شود.

 

روز ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علی ترابی را به عنوان مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

««نظر به شایسـتگی و تجربیات ارزنده جناب عالی بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با اهالی هنر، نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت های موسیقی ایران، موفق و موید باشید.»

سرپرستی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت انجمن موسیقی ایران، مدیریت اجرایی چندین جشنواره موسیقی جوان ، مدیریت اجرایی چندین دوره جشنواره موسیقی فجر و تعدادی دیگر از رویدادهای موسیقایی ایران از جمله سمت های ترابی طی سال های اخیر بوده است.

پیش از این فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که با حکم محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی به عنوان مشاور امور پایگاه های خبری منصوب شد.

 

 

تاریخ انتشار :۲ فروردین ۱۳۹۷

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad