Ad


باید وسواس داشته باشیم

امین حیایی: مردم دنبال قصه جذاب هستند

فیلمنامه و بازیگر همیشه حرف اول را می‌زنند

تریبون هنر: امین حیایی می‌گوید فیلمنامه و نقش متفاوت برای من مهم‌ترین گزینه برای انتخاب است، چون امروزه مخاطبان به دنبال قصه‌ای جذاب و پرکشش هستند

امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد اهمیت فیلمنامه در سینمای ایران گفت: «فیلمنامه و بازیگر همیشه حرف اول را می‌زنند و گاهی هم تبلیغات مناسب توانسته موفق عمل کند و فروش خوبی را با خود به همراه داشته باشد. قصه همیشه برای مردم مهم بوده و مردم دوست دارند اثری را ببینند که روایت داستانی خوبی داشته باشد.»

او در ادامه درمورد اهمیت این موضوع در انتخاب آثار پیشنهادی توضیح داد: «فیلمنامه و نقش متفاوت برای من مهم‌ترین گزینه برای انتخاب است، چون امروزه مخاطبان به دنبال قصه‌ای جذاب و پرکشش هستند و بازیگران هم برای جذب نگاه مخاطب باید آثار را با وسواس بیشتری گزینش کنند.»

حیایی در ادامه در مورد آثار جامانده از اکران گفت: «فیلم‌ها با توجه به فصل، انتخاب می‌شوند و آثاری که به اکران نمی‌رسند، به طور حتم در ارزیابی‌ها نتوانسته‌اند مورد توجه قرار بگیرند. سینماداران به فکر فروش و گیشه هستند و به طور حتم هر فیلمی که نتواند در این چرخه قرار بگیرد، از اکران کنار گذاشته می‌شود. البته اگر تعداد سالن‌های سینما افزایش یابد، این آثار هم می‌توانند رنگ اکران به خود ببینند. اما کمبود سینما یکی از مشکلات اصلی در فیلمسوزی آثار تولید شده است.»

او در پایان به روند ساخت «ساخت ایران ۲» اشاره کرد و افزود: «در حال حاضر مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» هستم و تا امروز چهار قسمت از آن را ضبط کرده‌ایم. امیدوارم این سریال بتواند مورد توجه مخاطبان واقع شود.»

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • فیلم کلمبوس
    یادداشت بابک صحرایی درباره فیلم کلمبوس
    یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: دیشب فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی را در پردیس کورش دیدم. یک کمدی ابزورد زیبا که در قیل و قال کمدی های سطحی این روزها، دارای شاخص های صحیح یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام است اسم هاتف علیمردانی را اولین بار […]

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad