فروش به 11 میلیارد تومان رسید

مصادره از «بهروز وثوقی» و «ابی» تا «محسن چاوشی»

مروری بر تبلیغ های جالب مصادره

تریبون هنر: بعد از انتشار ویدئوی دلبر با صدای محسن چاوشی که برای فیلم مصادره اجرا شده است، فروش این فیلم به ۱۱ میلیارد تومان رسید

مصادره تا امروز پرمخاطب ترین فیلم سال ۱۳۹۷ بوده است. با این وجود همچنان با ایده پردازی های تازه در تبلیغات، در حال افزایش مخاطب خود است

مصادره در طی یک ماه گذشته بر اساس مناسبت های مختلف تیزرهای متفاوت و جالبی را به صورت مداوم در فضای مجازی منتشر کرده است که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته اند. از تیزری با تصاویر بهروز وثوقی و ابی در کندو و ربطش به مصادره تا تیزری با قطعه ای تخت حوضی با صدای زنده یاد مرتضی احمدی که حال و هوایی نوروزی داشت

تازه ترین اقدام تبلیغاتی فیلم مصادره، انتشار قطعه ای به اسم دلبر با صدای محسن چاوشی بوده است که در دو روز گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ویدئویی نیز برای این قطعه تهیه شده که به مرور پنجاه سال از سینمای ایران می پردازد و تصاویر فیلم های مختلف با تصاویری از فیلم مصادره ادغام شده اند

مصادره با توجه به ساختار خود فیلم و تبلیغات خوبش، در حال یکه تازی در گیشه سینمای ایران است

مهران احمدی کارگردان و رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان از جکله بازیگرهای اصلی این فیلم هستند

 

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • بدون تاریخ بدون امضا
    به بهانه اکران "بدون تاریخ،بدون امضاء"
    قصّه ای که دیدن و شنیدنش واجب است
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: در میان انبوهی از فیلم های بی قصّه یا بد قصّه که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، لطمه ی اصلی را به سینما وارد می کنند، فیلم وحیدجلیلوند را باید بارها تحسین کرد و به هر انسانی توصیه کرد که برای تماشای این اثر […]

  • عبدالجواد موسوی
    یادداشت سید عبدالجواد موسوی
    درهیچ کجای دنیا منتقدان فیلم را بی‌شرف و بی‌غیرت خطاب نمی کنند
    دست از سر هنر و سیاست و دین مردم‌ بردارید

    تریبون هنر _ سید عبدالجواد موسوی: فایده‌ای ندارد. هر چه قدر هم درباره دوقطبی‌سازی و مضراتش بگوییم فایده‌ای ندارد. عده‌ای نان و هویت‌شان را در این دوقطبی‌سازی‌های مضحک و چندش‌آور می‌بینند و اصلا هم برای‌شان مهم نیست از دل این دوقطبی‌سازی‌ها ممکن است چه فجایع هولناکی سر بر آورند. اختلاف […]

  • ابراهیم حاتمی کیا تریبون هنر
    یادداشت محمد قوچانی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    بیش از عقل معاش، عقل معاد دارد
    سیاست را می‌فهمد اما سیاست را دوست ندارد

    تریبون هنر _ محمد قوچانی: ابراهیم حاتمی‌کیا مثل هر ایرانی دیگری این روزها با این پرسش روبه‌رو است که اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟ میانه‌رو است یا تندرو؟ با اپوزیسیون یا از حاکمیت؟ مدافع دولت است یا منتقد آن؟ این پرسش‌ها البته در میان عامه مردم خریداری ندارد. به جز نهایتا […]

  • ابراهیم حاتمی کیا
    یادداشت عبدالرضا منجزی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    او منزلت طرفداران انقلاب را هم پایین آورده
    مرور حاتمی کیا؛ از همراهی آوینی تا ناسزا به کیارستمی و فرهادی

    تریبون هنر _ عبدالرضامنجزی: بعضی از ادم ها هر چه در سایه باشند ،مقبول ترند.محبوب ترند. گاهی دورماندگی ادم را دست نیافتنی و، پرراز و رمز می کند.مثل هوارد هیوز.مثل وارن بیتی.حتی مثل شمیم بهار منتقد خودمان که در دورافتادگی اش ،صاحب منزلت و اعتباری شده، حتی بت گروهی هم […]

  • مهناز افشار و سارا بهرامی
    درباره نامزدی هم زمان مهناز افشار و سارا بهرامی
    در اسکار ۱۲ بار ۲ بازیگر از یک فیلم برای بهترین نقش اصلی انتخاب شده اند
    در اسکار 1991 جینا دیویس و‌ سوزان ساراندون، هر دو «تلما و لوییز» نامزد شدند

    تریبون هنر _ حسن علیشیری: از دیشب که اسامی نامردهای سیمرغ جشنواره‌ی فجر اعلام شده، حضور دو بازیگر از یک فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (خانم‌ها مهناز افشار و سارا بهرامی برای فیلم دارکوب) بحث‌برانگیز شده. جدا از این‌که در این فیلم آیا واقعن هر دو بازیگر […]

امیان رهایی

بهنام بانی صد سال

محسن چاوشی دلبر

رضا صادقی گمونم

علی عبدالمالکی

شهاب مظفری

اشوان

محسن قمی عشق