گفتگو با یکی از بهترین های موسیقی امروز

حامد برادران: کارهای متفاوتی از محمدرضا گلزار و سینا شعبانخانی خواهید شنید

به زودی خواننده‌های جدیدی معرفی می‌کنم

تریبون هنر: حامد برادران که از موفق ترین موزیسین های حال حاضر است این روزها مشغول تولید قطعات جدید برای سینا شعبانخانی و محمدرضا گلزار است.

برادران در رابطه با فضای موسیقی این کارها گفت: قطعاتی که قرار است به صدای شعبانخانی و گلزار منتشر شوند، نسبت به آنچه تا امروز از این دو خواننده شنیده‌اید کارهای متفاوتی‌ هستند. او گفت: کلام، ملودی و تنظیم این قطعات که در نیمه‌ی دوم اردیبهشت منتشر خواهد شد، به طور حتم متفاوت است.

حامد برادران مدیریت هنری تعدادی خواننده جدید را نیز بر عهده گرفته است که به موفقیت شان امید زیادی دارد. او در این باره گفت: همه‌شان خواننده‌های خوبی هستند که بدون شک در گروه خواننده‌های توانمند قرار خواهند گرفت.
او درباره ساختار موسیقی و فضای آثارش به «تریبون هنر» گفت: نمی‌شود که تنظیم قطعات موسیقی هر دفعه متفاوت باشد. تنظیم عملی‌ست که باعث می‌شود ملودی به نحواحسن به گوش مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی برسد. چه در موسیقی دهه‌ی چهل، پنجاه و چه در موسیقی حال حاضر و حتا در موسیقی جهان نیز تنظیم در خدمت ملودی قرار می‌گیرد. شاید تنظیم خیلی از کارهایی که از خواننده‌های مطرح دنیا می‌شنویم شبیه باشد اما ملودی‌ها با هم فرق دارد.
برادران در ادامه گفت: اگر گاهی کاری شبیه به کار دیگر به نظر می‌آید می‌تواند به دلیل پرکاری هم باشد. اما در کل، من با اعتقاد به اینکه تنظیم در خدمت ملودی‌ست کارمی‌کنم و سعی دارم ملودی‌ها تکراری نباشد. به نظر من ملودی باعث شنیده شدن یک قطعه‌ی موسیقی می‌شود و ترانه نیز می‌تواند ماندگاری آن قطعه را تعیین کند.

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

  • عصبانی نیستم
    عصبانی نیستم؛ بُمبی که خنثی شد
    یادداشتی از سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: این همه کش و قوس؟این همه شاخ و شانه کشیدن؟این همه دلخوری و قُلدری؟ارزشش را داشت؟ این همه ترس؟ این همه لج بازی؟این همه امضای بی اعتبار؟ارزشش را داشت؟ فیلم “عصبانی نیستم” از رضا درمیشیان بعد از چهار سال سر و صدا ، بالاخره بهار امسال به اکران […]

رضا صادقی مدیون

مغزهای کوچک زنگ زده

آخرین بار کی سحر را دیدی

چراغ های ناتمام

شعله ور