Ad

گزارش ویژه تریبون هنر

عاشقانه های پاپ با حضور ستاره ها روی صحنه رفت

با رضا صادقی، حامی، سیامک عباسی، امیرعباس گلاب، مهدی یراحی و روزبه نعمت الهی

تریبون هنر: اولین شب از کنسرت عاشقانه‌های پاپ  به رهبری و تنظیم رضا تاجبخش و سرپرستی محمدرضا عقیلی در شب ۲۳ اردیبهشت ۹۷ در وزارت کشور برگزار شد.

این کنسرت به خوانندگی با رضا صادقی، حامی، سیامک عباسی، امیرعباس گلاب، مهدی یراحی و روزبه نعمت الهی برگزار شد
کنسرت عاشقانه‌های پاپ با ورود رضا تاجبخش و پیام طونی با اجرای موسیقی «سوغاتی» به احترام زنده‌یاد استاد ناصر چشم‌آذر همراه با تصاویری از ایشان، اجرا شد.

 

ما همه یک نفر هستیم
رضا تاجبخش با خوش‌آمدگویی به حاضرین گفت: همه‌ی ما یک نفر هستیم و مخاطب خاص نداریم و از حمایت همه‌ی شما تشکر می‌کنم. با دعوت او اعضای گروه ارکستر به روی صحنه آمدند. سپس محمدرضا عقیلی که رهبری ارکستر را به عهده داشت در جایگاه خود قرار گرفت.

 

اولین بار ۱۶ ساله بودم که به عنوان نوازنده در این سالن اجرا داشتم
امیرعباس گلاب به عنوان اولین خواننده و در میان تشویق حاضرین به روی صحنه آمد و بعد از خوش‌آمدگویی گفت: اولین بار ۱۶ ساله بودم که با یک گروه به عنوان نوازنده دراین سالن اجرا داشتم. باورم نمی‌شود قرار است که امشب با استاد عقیلی عزیز و رضا تاجبخش عزیز اجرا کنم.

 

یراحی، دومین خواننده عاشقانه های پاپ
بعد از اجرای گلاب، نوبت به مهدی یراحی می‌رسد که با تاخیر و پی‌گیری محمدرضا عقیلی با تشویق مخاطبان و حاضران در سالن، به روی صحنه می‌آید. او نیز دو قطعه را برای حاضران در سالن اجرا کرد

 

سلام به ملت عشق
روزبه‌ نعمت‌الهی خواننده‌ی بعدی بود که با تشویق حاضران روی صحنه حاضر شد و گفت: سلام به ملت عشق. خوشحالم که درکنار شما هستم. به افتخار این ارکستر دست بزنید یک دست بسیار عالی و بعد دو قطعه‌ی آماده شده را اجرا کرد. روزبه نعمت اللهی قبل از خروج از صحنه بخش کوتاهی از قطعه‌ی نفس‌نفس را بدون موزیک خواند و درمیان تشویق‌های حاضرین صحنه را ترک کرد.

بعد از اجرای روزبه نعمت‌اللهی، رضا تاجبخش از حاضرین خواهش کرد تا به احترام اذان سکوت کنند و سپس با همراهی داریوش صالح‌پور به اجرای قطعه‌ای که هنوز منتشر نشده و ساخت موسیقی آن نیز به عهده صالح‌پور بوده، پرداخت.

امیدوارم شب خاطره‌انگیزی شود
سیامک عباسی دیگر خواننده این کنسرت بود که بعد از معرفی توسط رضا تاجبخش با تشویق فراوان مخاطبان و حاضران در سالن به روی صحنه آمد و گفت: با سلام به همه، خیلی خوشحالم که امشب در کنار دوستان هنرمندم هستم. امیدوارم امشب شب خاطره‌انگیزی شود.
سیامک عباسی نیز که همچنان مورد تشویق حاضرین قرار می‌گرفت، دو قطعه‌ی خود را اجرا کرد. سپس رضا تاجبخش از او خواست تا به خاطر مادرش، بخش کوتاهی از یکی از قطعات‌اش را اجرا کند. تاجبخش آن چند بیت را به مادر خود تقدیم کرد.

 

حال موسیقی خوب نیست
نور سالن قطع می‌شود و رضا صادقی با تشویق حاضرین به روی صحنه می‌آید. رضا صادقی در بدو ورود گفت: سلام. خیلی خیلی خوب است در روزگاری که خیلی حال موسیقی خوب نیست این اتفاق حال همه‌مان را خوب می‌کند. چه حال موسیقی خوب باشد چه خوب نباشد، این اتفاق خوبی‌ست. تشکر می‌کنم از رضا تاجبخش که می‌داند چطور جهان زیبای موسیقی‌اش را ارایه دهد. همچنین دوستانی که اینجا هستند نوازنده‌هایی که همیشه طوری بودند و حضور داشتند که خواننده خودش را نشان داده اما اصل این‌ها بودند. همه‌‌ی این نوازنده‌های قدرتمند را تشویق کنید.

 

دست همه‌تان را می‌بوسم
آخرین خواننده‌ای که در کنسرت عاشقانه‌های پاپ، با تشویق مخاطبان و حاضران در سالن به روی صحنه آمد، حامی خواننده‌ی پاپ‌کلاسیک کشور بود.
او هم با سلام و احترام به حاضران درسالن گفت: کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند قطعه‌ای که برای‌تان می‌خوانم برای من خاطره‌انگیز است. می‌دانم امشب در سالن طرفدارهای همه‌ی بچه‌هایی که روی استیج بودند، هستند. به ایشان احترام می‌گذارم و دست همه‌تان را می‌بوسم. حامی بعد از اجرای قطعه‌ی اول، دومین قطعه‌ی خود را به زنده‌یاد استاد ناصر چشم‌آذر تقدیم کرد و از عوامل پخش درخواست کرد که تصاویر استاد چشم‌آذر از الی‌ای‌دی‌های سالن پخش شود.
و در پایان یک قطعه‌ی مشترک را سیامک عباسی و امیرعباس گلاب اجرا کردند که با استقبال و تشویق حاضران روبرو شد.
برگزاری این کنسرت بر عهده شرکت اکسیر نوین بود
در پایان عکس های ترانه ایزدیان از کنسرت عاشقانه های پاپ را به صورت اختصاصی در تریبون هنر ببینید

 

نویسنده: مریم خوشرنگ
منبع: تریبون هنر

 

تاریخ انتشار :۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

برچسب‌ها:, , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad