Ad


بعد از حواشی مرگ کیارستمی

بیمارستان ها هنرمندان مشهور را بستری نمی کنند

تهیه کننده مشت آخر اعلام کرد

تریبون هنر: تهیه‌کننده فیلم «مشت آخر» گفت: من برای پذیرش مهدی فخیم‌زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با تلاش زیاد و داشتن چندین آشنا توانستم او را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنم.

سید حامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» درخصوص آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده بازیگر این فیلم گفت: الحمدالله حال عمومی مهدی فخیم زاده خیلی خوب است و طی امروز و دیروز گپ و گفتی با یکدیگر داشته ایم و فخیم زاده در حال حاضر می تواند به راحتی صحبت کند.

حسینی با طرح مساله ای تازه درباره پرونده فخیم زاده اشاره کرد: معضل بزرگی که تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده ام مساله پذیرش مهدی فخیم زاده در بیمارستان‌ها است. متاسفانه بعد از مشکلاتی که برای پرونده یکی از هنرمندان مشهور پیش آمد، بیمارستانها آدم های مشهور را دیگر نمی پذیرند و می گویند به همان بیمارستانی برود که در ابتدا اورژانس تحویل داده است.

وی با تاکید بر مشکل پذیرش فخیم زاده در تهران اذعان کرد: من برای پذیرش مهدی فخیم زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با قلدری و داشتن چندین آشنا توانستم وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنم. حتی مشکل از این هم بزرگتر است و بیمارستان اولی که فخیم زاده در آن بستری بود هر لحظه می خواست تا ما سریعتر وی را از آنجا ببریم.

این تهیه کننده حاشیه ها و درگیری های بوجود آمده بین پزشکان و هنرمندان را دلیلی بر اتفاقات اخیر خواند و افزود: پذیرش بازیگران و هنرمندان توسط بیمارستان ها این روزها تبدیل به تهدیدی بزرگ شده است. البته نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم. واقعیت امر اینکه جامعه هنری طی سالیان اخیر برخورد و رفتار مناسبی با جامعه پزشکان نداشته اند. افراد فرهیخته و با اخلاق در جامعه پزشکی بسیار زیاد هستند و حال می گویند که اگر کسی اشتباهی را انجام داد نباید به همه پزشکان تعمیم داده شود. به همین خاطر ترجیح می دهند برای جلوگیری از حواشی، بیمار هنرمند را قبول نکنند.

وی در همین راستا اظهار کرد: آن شب اگر من با جدیت تلاش نمی کردم مهدی فخیم زاده را در هیچ جا بستری نمی کردند. البته باز هم می گویند آن قدر فشار بر جامعه پزشکی بالاست که گاهاً حق دارند از پذیرش هنرمندان بترسند.

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad