Ad


کاتیوشا

علی عطشانی

کارگردان:علی عطشانی

تهیه کنندگاه:علی عطشانی

 

درباره فیلم
خلیل بسیجی معروف که در فضای مجازی به «خلیل کاتیوشا» شهرت دارد مجبور می‌شود چند روزی را کنار عرشیا پسر جلف پولدار بگذراند. این اختلاف طبقاتی و دیدگاه باعث می‌شود دردسرهایی برای هم ایجاد کنند».

 

بازیگران:
هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری

 

سایر عوامل:
مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا یگانگی، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: احمد شیرازی مهر، نویسنده فیلمنامه: مهدی علی‌میرزایی و علی عطشانی براساس طرحی از: محراب قاسمخانی، نویسنده نسخه نهایی: کریم خودسیانی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک فیلمبردار: مهدی حسینی، دستیاران: محسن دبیریان، امیر حسین صدرایی و حسین شباهنگ، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدابردار: میلاد شالی، تدوین: علی عطشانی، تیتراژ و تروکاژ: محمد تیموری، استودیو تدوین: بیتا فیلم، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، مشاور تهیه‌کننده: ایمان ادیب، سعید پاکستانی، حسام بابایی، دستیار تولید: علیرضا یارمحمدی، دستیار یک کارگردان: سیامک مردانه، دستیاران: سینا بیگی و محمد تیموری، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت و مهدی صیاد، دستیار چهره‌پرداز: سهراب اندامی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، دستیار یک صحنه و لباس: جواد بهبودی، مدیر صحنه: علی صدری، دستیار لباس: فاطمه احمدی، اتالوناژ و تروکاژ: علی تصدیقی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، موسیقی: مهدی کلانتری، مدیر پخش بین‌الملل: امیدچوگانی، مدیر مالی: علی باغانی، منشی صحنه: گل گوشان، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، مشاور حقوقی: سید امین شجاعی، عکاس: پیمان گرزم، تصویربردار پشت صحنه: ساسان حقانی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، دستیار تدارکات: ایرج آقاسی، دستیار: علی ساسانی، همیار تدارکات: حمید نصرآبادی، حمل و نقل: سعید حبیبی، خسرو امیری، امیر جهانبخش، حسن نوری، محمد محمودی، محمد علیزاده، مرتضی شکری، علی صادقی، تهیه شده در بیتا فیلم تهران، پخش بین‌الملل: American Brightlight Film Productions.

 

پخش: رسانه فیلمسازان

سال ساخت:۱۳۹۶
تاریخ اکران: ۹۷/۰۵/۰۳

 

پوستر فیلم

 

عکس های فیلم

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad