Ad


با اعلام سه فیلم نهایی

فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در آستانه معرفی به اسکار قرار گرفت

«شماره ۱۷ سهیلا»، «تنگه ابوقریب» و «بدون تاریخ بدون امضا» برای اسکار ۲۰۱۹  در نظر  گرفته شده اند

تریبون هنر: فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در آستانه معرفی به اسکار قرار گرفت

بر اساس نظر هیآت انتخاب فیلم ایرانی برای معرفی به اسکار، فیلم های «شماره ۱۷ سهیلا»، «تنگه ابوقریب» و «بدون تاریخ بدون امضا» برای اسکار ۲۰۱۹  در نظر  گرفته شده اند تا در نهایت یکی از این سه فیلم به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود

فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی فیلم وحید جلیلوند سال گذشته در جشنواره فیلم ونیز حضور موفقی داشت و تنها فیلم این جمع است که حضور موفق بین المللی داشته است. با توجه به کسب جوایز بسیار در جشن خانه سینما و موفقیت های بین المللی این فیلم، به احتمال زیاد گزینه نهایی سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۱۹ خواهد بود

 

 

تاریخ انتشار :۲۱ شهریور ۱۳۹۷

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • مسعود فراستی
    خانم ها، آقایان! نظرشماچیست؟
    آیا فراستی عاشق شده است؟
    به قلم سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: پدیده ی عجیبی ست این عشق.ماجرای غریبی ست این عشق.فقط عشق می تواند سیاه ترین صحنه های زندگی و مقوّا ترین آدم های اجتماع را تبدیل به بهترین پلان ها و “درآمده ترین” شخصیّت ها کند‌. خانم ها، آقایان ! ما مسعود فراستی را خوب می شناختیم.او نوازنده […]

  • مردی بدون سایه

    تریبون هنر: علیرضا رئیسیان جزو فیلمساز های محترم سینمای ما به حساب می آید.او اعتبار و جایگاه ویژه ای را برای خودش در سینما پیدا کرده.در فیلم هایش تلاش می کند که هم الگوهای صحیح سینما را در نظر بگیرد و هم توجه مخاطب را جلب کند.به همین خاطر است […]

  • طلا

    تریبون هنر: “طلا” اصلاً فیلم بدی نیست.لازم دانستم یادداشت خودم را با این جمله شروع کنم تا همین اول کار ، جمله ی آخر را گفته باشم.ولی باز هم پای انتظارات برآورده نشده ی ما از یک کارگردان خوش سابقه به میان می آید. کارگردانی که “نفس عمیق” و “دربند” […]

  • زهرمار
    زهرمار؛ چیزی نزدیک به هیچ
    به قلم سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: مگر می شود از جواد رضویان توقّع فیلمی غیر از ژانر کمدی را داشت؟ بدون استثنا تمام کسانی که آماده می شدند تا”زهرمار” را تماشا کنند ، منتظر اثری کمدی و البته خارج از قالب جشنواره بودند.انتظار دوم به صورت کامل برآورده شد.یعنی “زهر مار” به هیچ عنوان […]

  • مسخره باز
    مرور فیلم های جشنواره فجر
    مسخره باز؛ غیر قابل مقایسه به اتّهام سورئالیسم
    به قلم سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: کار خیلی سختی ست که “مسخره باز” را در کنار دیگر آثار سینمایی ایران قرار داده و بخواهیم به مقایسه بپردازیم.”مسخره باز” کاملاً متفاوت از آثار دیگری ست که در سینمای داخلی مان می بینیم؛ هرچند شبیه به آن را بارها در هالیوود شاهد بوده […]

Ad
Ad
Ad
Ad