Ad

عوامل سریال دلداگان در نشست خبری امروز مطرح کردند

صداوسیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی «دلدادگان» نداشته است

خداحافظی پانته آ بهرام باعث تغییر قصه شد

تریبون هنر: نشست خبری سریال «دلدادگان» با حضور عوامل این مجموعه از جمله کارگردان منوچهر هادی، تهیه‌کننده ایرج محمدی و همچنین بازیگرانی از جمله ملیکا شریفی نیا، سانیا سالاری، نویسنده بابک کایدان و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج، سمیرا حسن پور و علی سخنگو امروز ـ شنبه ـ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، برخی عوامل سریال «دلدادگان» روز گذشته با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده بودند که صداوسیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است. آنها امروز هم در نشستی با اهالی رسانه که در سالن همایش‌های سازمان صداو سیما برگزار شد و بار دیگر بر این موضوع تاکید کردند.

 

ایرج محمدی، تهیه‌کننده در سخنانی از مدیران سیما تشکر کرد که دست به دست هم دادند تا سریال را بسازند.

او از منوچهر هادی هم تشکر کرد و گفت: کارگردانی که فیلم‌هایش فوق میلیاردی می‌فروشد و در بحث نمایش خانگی هم فوق میلیاردی می‌فروشد، اولین بار که سناریو را به او دادیم، موقعی که می‌خواستیم عقد قرارداد کنیم با دستمزدی بسیار پایین گفت من این کار را فقط و فقط برای مردم انجام می‌دهم. در صورتی که می‌توانست با مبلغ پایین کار نسازد و به دنبال کار سینمایی برود.

او ادامه داد: این سریال ابتدا قرار بود با نام پاهای بی‌قرار ساخته شود و و البته با عنوان پاهای بی‌قرار کار را شروع کردیم اما به خاطر عشقی که به کار داشتیم، نام آن را به عنوان دلدادگان تغییر دادیم.

او درباره حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در صحنه‌های پایانی سریال دلدادگان، گفت: احترام ویژه‌ای برای خانم پانته‌آ بهرام قائلم اما به دلیل مسائل مالی که پیش آمد در قسمت آخر ایشان از کار خداحفظی کردند. بارها سعی کردیم وساطت کنیم و حتی به منزل او رفتیم اما راه نیامدند و در نهایت نتیجه پایان‌بندی ما هم به این برمی‌گشت که کاراکتر ایشان دستگیر می‌شد.

در بخش دیگری از این نشست منوچهر هادی نسبت به پخش نامنظم سریال «دلدادگان» انتقاد کرد و گفت: پخش نامنظم کار به سریال ما لطمه زد. تلویزیون در زمان پخش این سریال هر چیزی را اولویت قرار داد به جز سریال «دلدادگان». شبکه سه تله‌فیلم ۱۸ سال پیش یا پخش سریال کره‌ای را به سریال وطنی که زحمات زیادی برای آن کشیده شد، ترجیح داد.

او ادامه داد: اگر قرار است کاری برای مخاطب انجام بدهیم که دیده شود، باید به آن احترام گذاشت.

این کارگردان در عین حال در پاسخ به پرسشی درباره دشواری‌های احتمالی همکاری با تلویزیون در مقایسه با شبکه نمایش خانگی و سینما، از همکاری با تلویزیون ابراز رضایت کرد و گفت: کار با تلویزیون برای من لذت‌بخش بود و به لحاظ دشواری و ممیزی هیچ مشکلی نداشتم و هیچگاه اذیت نشدم.

تهیه‌کننده هم درباره حاشیه‌های این مجموعه در قسمت‌های پایانی و دلایل بروز آن اظهار کرد: عوامل در مجموعه شرایط اقتصادی را تحمل کردند و هنوز بخشی از عوامل، دستمزد خود را دریافت نکردند ، برخی از دوستان علاوه بر اینکه دستمزد نگرفتند مبلغی را هم به کار تزریق کردند. تلویزیون باید از بازیگرانی مثل مهرانه مهین‌ترابی مجسمه‌ای با نماد صبوری بسازد و همین طور بقیه که صبوری کردند کار ۱۲ ماهه ساخته شود. خانم بهرام تنها بازیگری بودند که این واکنش را به لحاظ قراردادی داشتند که شاید حق با ایشان باشد، اما در یک مجموعه همه اعضای خانواده هستند و نباید همدیگر را رها کنند. شاید سختی ببینند اما پای خانواده می‌ایستند. متاسفانه با نهایت احترامی که برای ایشان قائل هستیم نبود ایشان باعث شد خط پایانی قصه به شکلی دیگر تعریف شود.

تاریخ انتشار :۵ آبان ۱۳۹۷

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad