Ad


عوامل سریال دلداگان در نشست خبری امروز مطرح کردند

صداوسیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی «دلدادگان» نداشته است

خداحافظی پانته آ بهرام باعث تغییر قصه شد

تریبون هنر: نشست خبری سریال «دلدادگان» با حضور عوامل این مجموعه از جمله کارگردان منوچهر هادی، تهیه‌کننده ایرج محمدی و همچنین بازیگرانی از جمله ملیکا شریفی نیا، سانیا سالاری، نویسنده بابک کایدان و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج، سمیرا حسن پور و علی سخنگو امروز ـ شنبه ـ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، برخی عوامل سریال «دلدادگان» روز گذشته با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده بودند که صداوسیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است. آنها امروز هم در نشستی با اهالی رسانه که در سالن همایش‌های سازمان صداو سیما برگزار شد و بار دیگر بر این موضوع تاکید کردند.

 

ایرج محمدی، تهیه‌کننده در سخنانی از مدیران سیما تشکر کرد که دست به دست هم دادند تا سریال را بسازند.

او از منوچهر هادی هم تشکر کرد و گفت: کارگردانی که فیلم‌هایش فوق میلیاردی می‌فروشد و در بحث نمایش خانگی هم فوق میلیاردی می‌فروشد، اولین بار که سناریو را به او دادیم، موقعی که می‌خواستیم عقد قرارداد کنیم با دستمزدی بسیار پایین گفت من این کار را فقط و فقط برای مردم انجام می‌دهم. در صورتی که می‌توانست با مبلغ پایین کار نسازد و به دنبال کار سینمایی برود.

او ادامه داد: این سریال ابتدا قرار بود با نام پاهای بی‌قرار ساخته شود و و البته با عنوان پاهای بی‌قرار کار را شروع کردیم اما به خاطر عشقی که به کار داشتیم، نام آن را به عنوان دلدادگان تغییر دادیم.

او درباره حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در صحنه‌های پایانی سریال دلدادگان، گفت: احترام ویژه‌ای برای خانم پانته‌آ بهرام قائلم اما به دلیل مسائل مالی که پیش آمد در قسمت آخر ایشان از کار خداحفظی کردند. بارها سعی کردیم وساطت کنیم و حتی به منزل او رفتیم اما راه نیامدند و در نهایت نتیجه پایان‌بندی ما هم به این برمی‌گشت که کاراکتر ایشان دستگیر می‌شد.

در بخش دیگری از این نشست منوچهر هادی نسبت به پخش نامنظم سریال «دلدادگان» انتقاد کرد و گفت: پخش نامنظم کار به سریال ما لطمه زد. تلویزیون در زمان پخش این سریال هر چیزی را اولویت قرار داد به جز سریال «دلدادگان». شبکه سه تله‌فیلم ۱۸ سال پیش یا پخش سریال کره‌ای را به سریال وطنی که زحمات زیادی برای آن کشیده شد، ترجیح داد.

او ادامه داد: اگر قرار است کاری برای مخاطب انجام بدهیم که دیده شود، باید به آن احترام گذاشت.

این کارگردان در عین حال در پاسخ به پرسشی درباره دشواری‌های احتمالی همکاری با تلویزیون در مقایسه با شبکه نمایش خانگی و سینما، از همکاری با تلویزیون ابراز رضایت کرد و گفت: کار با تلویزیون برای من لذت‌بخش بود و به لحاظ دشواری و ممیزی هیچ مشکلی نداشتم و هیچگاه اذیت نشدم.

تهیه‌کننده هم درباره حاشیه‌های این مجموعه در قسمت‌های پایانی و دلایل بروز آن اظهار کرد: عوامل در مجموعه شرایط اقتصادی را تحمل کردند و هنوز بخشی از عوامل، دستمزد خود را دریافت نکردند ، برخی از دوستان علاوه بر اینکه دستمزد نگرفتند مبلغی را هم به کار تزریق کردند. تلویزیون باید از بازیگرانی مثل مهرانه مهین‌ترابی مجسمه‌ای با نماد صبوری بسازد و همین طور بقیه که صبوری کردند کار ۱۲ ماهه ساخته شود. خانم بهرام تنها بازیگری بودند که این واکنش را به لحاظ قراردادی داشتند که شاید حق با ایشان باشد، اما در یک مجموعه همه اعضای خانواده هستند و نباید همدیگر را رها کنند. شاید سختی ببینند اما پای خانواده می‌ایستند. متاسفانه با نهایت احترامی که برای ایشان قائل هستیم نبود ایشان باعث شد خط پایانی قصه به شکلی دیگر تعریف شود.

تاریخ انتشار :۵ آبان ۱۳۹۷

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • عبدارضا منجزی
    به بهانه ی تولد بازیگر ما....
    بهروز وثوقی، یه مرد بود ، یه مرد ..
    یادداشتی از عبدالرضا منجزی

    تریبون هنر _ عبدالرضا منجزی: دو تا بمب اتم باید ترکونده شود ، زمین و زمان رو شخم بزند ، این و آن را بهم بدوزد، یه انرژی هایی رها بشود، یک چیزهایی در چیزی دیگر قاطی بشود تا یه همچو موجود عجیبی مثل تو ، از توش دربیاید، تا […]

  • مسعود فراستی
    خانم ها، آقایان! نظرشماچیست؟
    آیا فراستی عاشق شده است؟
    به قلم سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: پدیده ی عجیبی ست این عشق.ماجرای غریبی ست این عشق.فقط عشق می تواند سیاه ترین صحنه های زندگی و مقوّا ترین آدم های اجتماع را تبدیل به بهترین پلان ها و “درآمده ترین” شخصیّت ها کند‌. خانم ها، آقایان ! ما مسعود فراستی را خوب می شناختیم.او نوازنده […]

  • مردی بدون سایه

    تریبون هنر: علیرضا رئیسیان جزو فیلمساز های محترم سینمای ما به حساب می آید.او اعتبار و جایگاه ویژه ای را برای خودش در سینما پیدا کرده.در فیلم هایش تلاش می کند که هم الگوهای صحیح سینما را در نظر بگیرد و هم توجه مخاطب را جلب کند.به همین خاطر است […]

  • طلا

    تریبون هنر: “طلا” اصلاً فیلم بدی نیست.لازم دانستم یادداشت خودم را با این جمله شروع کنم تا همین اول کار ، جمله ی آخر را گفته باشم.ولی باز هم پای انتظارات برآورده نشده ی ما از یک کارگردان خوش سابقه به میان می آید. کارگردانی که “نفس عمیق” و “دربند” […]

  • زهرمار
    زهرمار؛ چیزی نزدیک به هیچ
    به قلم سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: مگر می شود از جواد رضویان توقّع فیلمی غیر از ژانر کمدی را داشت؟ بدون استثنا تمام کسانی که آماده می شدند تا”زهرمار” را تماشا کنند ، منتظر اثری کمدی و البته خارج از قالب جشنواره بودند.انتظار دوم به صورت کامل برآورده شد.یعنی “زهر مار” به هیچ عنوان […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad