Ad


از کتی پری و تیلور سوئیفت تا بیانسه

پردرآمدترین خواننده های زن در جهان چه کسانی هستند؟

تریبون هنر: مجله‌ی «فوربس» در یک لیست سالانه از پردرآمدترین‌‎های موسیقی، پردرآمدترین زنان موسیقی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است.

مجله‌ی فوربس «کیتی پری» را به‌عنوان پردرآمدترین هنرمند زن موسیقی سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است. مجله‌ی کسب‌وکار درآمد کیتی پری ۳۴ ساله را از تاریخ ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸، ۸۳ میلیون دلار (۶۴ میلیون پوند) تخمین زده است. پری در تور جهانی آلبوم پنجم خود به‌نام «شاهد» که در آن ۸۰ اجرا داشت، هر شب برای هر اجرا بیشتر از یک میلیون دلار درآمد داشته. او علاوه بر تور جهانی خود، برای داوری در برنامه «امریکن آیدل» نیز بیشتر از ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده. کیتی پری امسال از رتبه نهم سال ۲۰۱۷ به جایگاه اول پردرآمد ترین زن سال صعود کرده است.

تیلور سوئیفت ۲۸ ساله خواننده سبک پاپ از جایگاه سوم سال ۲۰۱۷ به جایگاه دوم امسال با درآمد ۸۰ میلیون دلار صعود کرد. تعداد زیادی از اجراهای تور جهانی آلبوم ششم او به‌نام «شهرت» جزو رتبه بندی سال ۲۰۱۹ حساب خواهند شد.

بیانسه پر درآمدترین زن هنرمند موسیقی سال گذشته امسال با درآمد ۶۰ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفته است. تور اخیر آلبوم « درحال فرار ۲» از او که آن را با همسرش جِی – زی اجرا کرد، خارج از دوره زمانی امتیاز بندی آنها قرار گرفت.

تعداد زیادی از این هنرمندان سال گذشته نیز در لیست رتبه بندی پردرآمدترین هنرمندان زن موسیقی جهان قرار داشتند. همچنین هنرمندان خارجی زیادی همانند ستاره دو رگه ۳۴ ساله روس_ آلمانی به‌نام «هلنه فیشر» که با درآمد ۳۲ میلیون دلار در رتبه هشتم این لیست قرار گرفته، وجود دارند.

 

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • فیلم کلمبوس
    یادداشت بابک صحرایی درباره فیلم کلمبوس
    یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: دیشب فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی را در پردیس کورش دیدم. یک کمدی ابزورد زیبا که در قیل و قال کمدی های سطحی این روزها، دارای شاخص های صحیح یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام است اسم هاتف علیمردانی را اولین بار […]

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad