Ad


نشست «ناگهان درخت» با حضور مهناز افشار، پیمان معادی و صفی یزدانیان برگزار شد

به همراه شقایق و مهراب قاسم خانی

تریبون هنر: نشست پرسش و پاسخ فیلم «ناگهان درخت» با حضور عوامل فیلم برگزار شد

نشست رسانه ای فیلم سینمایی ناگهان درخت با مدیریت منصور ضابطیان و با حضور پیمان معادی تهیه کننده و بازیگر، صفی‌ یزدانیان کارگردان، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان و مهراب قاسم‌خانی،‌ بازیگران، همایون پایور مدیر فیلمبرداری، کریستف رضاعی آهنگساز، ایرج شهزادی صداگذار، محمد لطفعلی طراح جلوه‌های بصری عصر سومین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست صفی یزدانیان در مورد انتخاب دوباره شهر رشت به عنوان یکی از لوکیشنهای فیلم سینمایی ناگهان درخت گفت: گرچه من این فیلم را هم در رشت ساخته ام اما نگاهی متفاوت نسبت به اثر قبلی داشته ام و البته کدهایی میان من و مخاطب رد و بدل می شود. ازطرفی دیگر من رشتی هستم و پیمان معادی هم رگی رشتی دارد که همین هم یکی از دلایل همکاری ما شد.

در بخش دیگر این جلسه پیمان معادی به سوالی درباره میزان دخالتش در فیلمنامه پاسخ داد و گفت: من هیچ دخالتی در آن نداشتم و اصولا در کاری که به عنوان بازیگر و یا تهیه کننده حضور داشته باشم در سناریو دخالت نمی کنم و حتی همکاری با اثری که نیاز به دخالت داشته باشد را نخواهم پذیرفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب خودش و مهناز افشار برای بازی در این فیلم هم گفت: حضور من در این فیلم به دلیل این است که از جنس سینمای من است و با تمام وجود دوست داشتم که در آن بازی کنم. من بازیگر پرکاری نیستم و بازی در فیلمی که از جنس من نباشد را نمی پذیرم. اما انتخاب خانم افشار تماما توسط آقای یزدانیان انجام شد. گرچه اول من برای بازی در این فیلم انتخاب شدم و بعد برای نقش مقابلم لیستی توسط کارگردان ارائه شد که مهناز افشار بهترین پیشنهاد آن بود.

مهناز افشار هم در مورد انتخابش برای بازی در این فیلم گفت: وقتی با من برای بازی در این فیلم صحبت شد به من گفتند که نباید آنچه تا به حال بوده ام باشم و من متوجه شدم که باید تغییر زیادی داشته باشم. الان هم افتخار می کنم که یکی از پیرزنان سینمای ایران هستم.

وی در پاسخ به نظری که بازی او را بد خوانده بود گفت: منتقدان شاید ندانند که با نظراتشان چه کمک بزرگی به امثال من برای بهتر بودن می کنند بنابراین اگر این نظر یک زن است که من روی ماهش را می بوسم.

مهراب قاسم خانی هم در مورد بازی اش در فیلم سینمایی ناگهان درخت گفت: من وسوسه بازیگری ندارم و حتی ویژگی های نقش هم برایم اهمیت نداشت بلکه دوست داشتم در کنار این گروه که برایم مهم بودند حضور داشته باشم. گرچه با ترس بازی کردم اما تجربه هیجان انگیزی بود.

پیمان معادی در پاسخ به سوالی در مورد پیش بینی اش از فروش این اثر گفت: ما از ابتدا توقع زیادی برای سود بردن از این فیلم نداشتیم و شاید حتی این فیلم در گروه هنر و تجربه اکران شود و شاید تنها ده درصد از مخاطبین سینما آن را ببینند که با توجه به اینکه آنها را عاشقان سینما می دانیم برای ما کفایت می کند.

وی افزود: در زمان اکران هم ما تلاش و تبلیغ زیادی برای دیده شدن نخواهیم کرد.

عکس های این نشست را در تریبون هنر ببینید

 

عکس: ساقی بلیغ

 

 

تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۷

برچسب‌ها:, , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • یادداشت بابک صحرایی درباره انیو موریکونه
    از بد اقبالی ماست که جوانی مان، مقارن با کهنسالی اسطوره هاست

    تریبون هنر: بابک صحرایی درباره انیو موریکونه نوشت: امروز انیو موریکونه در ۹۱ سالگی درگذشت. خوب عمر کرد اما هنوز مرگ برایش زود بود. انسان هایی همانند او حتی در کهنسالی هم که بمیرند دل آدم می گیرد نام انیو موریکونه یکی از نمادهای موسیقی فیلم است. او با جادوی موسیقی اش، تعدادی از فیلم های درخشان تاریخ سینما را در قلب و روح مردم ماندگارتر کرد. یک فیلم را […]

  • بابک صحرایی پرویز پرستویی سیروس الوند
    یادداشت بابک صحرایی برای تولد پرویز پرستویی
    ناصر ملک مطیعی می گفت فکر نمی کردم یه روزی حاج کاظم زیر بغل فرمون رو بگیره

    تریبون هنر: بابک صحرایی برای تولد پرویز پرستویی نوشت: تولد پرویز پرستویی بهونه خوبی برای مرور هنرمندیه که توی جریان هنر و فرهنگ جامعه در حدود سی سال گذشته تاثیرهای مهمی داشته پرویز پرستویی در دهه هفتاد با فیلم هایی مثل آژانس شیشه ای، لیلی با من است، آدم برفی، […]

  • یادداشت جواد طوسی برای فرمان آرا و حکایت دریا
    زمانه آقا، زمانه!

    تریبون هنر _ جواد طوسی: پس از یک وقفه طولانی در فعالیت فیلمسازی بهمن فرمان‌آرا، حدیث نفس او در شروع کارش در یک دوران گذارِحساس در «بوی کافور عطر یاس» (۱۳۷۹ )، جملاتی از این دست بود: «هراس من از مرگ نیست، هراس من از بیهوده زیستنه/ وقتی فیلمساز فیلم […]

  • حکایت دریا

    تریبون هنر: سعید عقیقی در نوشتاری تحت عنوان «دست ِ تاریک ، دستِ تاریک» نقطه نظرش را درباره جدیدترین ساخته‌ی بهمن فرمان آرا «حکایت دریا» که اکران آنلاین شده است، نوشت. یادداشت سعید عقیقی را در تریبون هنر بخوانید: « اصالت نومیدی شاید کلید درک واپسین ساخته فرمان آرا باشد؛ […]

  • تریبون هنر: حمید جبلی خیلی اهل گفتگو نیست و بویژه دستش چندان به نوشتن یادداشت‌های یادبود برای همکارانش نمی‌رود ولی این بار وقتی برای نگارش مطلبی یا خاطره‌ای از محمد علی کشاورز با او طرح موضوع کردیم، دست به قلم شد و در پاسخ به درخواست ما یادداشتی برای این […]

Ad
Ad
Ad