Ad

بعد از خداحافظی از فضای مجازی

شهاب حسینی صفحه اینستاگرام خود را حذف کرد

درست می گویید وصلم ولی به حبل الله

تریبون هنر: شهاب حسینی با دلخوری از حواشی اخیر از فضای مجازی خداحافظی کرد و چند ساعتی پس از انتشار یک متن، صفحه اینستاگرامش را نیز حذف کرد.

او در بخشی از متن خداحافظی اش از اینشتاگرام نوشت: درست می گویید وصلم ولی به حبل الله.

 

در پی حواشی ایجاد شده برای شهاب حسینی به خاطر زدن واکسن کرونا در امریکا، این هنرمند ساعاتی قبل در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«سنگی که طاقت ضربه‌های تیشه را ندارد به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد.

می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟ در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگوی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم.

و نیفتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان آفرین پیشکش کردند. بسیارند. بجویید، می‌یابید.

درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم.

حبل‌الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمی‌بینیم مشکل از ماست. قدردان مهر عزیزانی هستند که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف و حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت به خیر آرزو می کنم.

اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی ۲۷ سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟

آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خواست آن درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند. وگرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.

قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه می‌شوی هدیه توست به خدا.

غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری‌ است در شأن پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس. گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود.

از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام رفع زحمت می‌کنم و دنبال کنندگان مجازی ر با دنیای خود تنها می‌گذارم.

حق ماندگار، پایدار و نگهدار.»

شهاب حسینی در پایان خود را “ملقب به صفر کله‌گنده” نامیده و پس از دقایقی از انتشار این پست، صفحه خود را از اینستاگرام خارج کرده است.

 

شهاب+حسینی

 

 

تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۳۹۹

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد. به گزارش تریبون هنر، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad