بنی اعتماد ادعای آمنه بهرامی را تکذیب کرد

آمنه بهرامی: احمدی نژاد هزینه ۵ عمل جراحی ام را داد / بنی‌اعتماد خودش را پشت درمیشیان پنهان کرده

آمنه بهرامی در صحبت هایش پای رخشان بنی اعتماد را نیز به میان کشیده و او را یکی از پشت صحنه های اتفاقات مربوط به خودش می داند

آمنه بهرامی طی روزهای اخیر مجددا خبرساز شده است. او که مشهورترین قربانی اسیدپاشی در ایران و شاید تمام جهان باشد، چندین روز پیش با حضور در دادگاه رسانه و ادعای ضرر یک میلیون تومانی از فیلم لانتوری شکایت شکیات کرد

آمنه بهرامی مدعی است که یک شرکت آلمانی می خواسته با پرداخت یک میلیارد تومان به او، فیلمی بر اساس قصه زندگی اش بسازد که با ساخت و اکران لانتوری این قرارداد منتفی شده و امید او برای تامین هزینه های جراحی هایش از بین رفته است.
آمنه بهرامی در صحبت هایش پای رخشان بنی اعتماد را نیز به میان کشیده و  او را یکی از پشت صحنه های اتفاقات مربوط به خودش می داند. ادعاهایی که به محض عنوان شدن توسط رضا درمیشیان کارگردان لانتوری و رخشان بنی اعتماد تکذیب شدند

آمنه بهرامی درباره رخشان بنی اعتماد گفت:  خانم بنی‌اعتماد که خودش را پشت درمیشیان پنهان کرده، معصومه عطایی را به خانه من آورد و او نمی‌توانست یک کلام حرف بزند. رخشان بنی‌اعتماد هم پشت این قضیه است. این خانم می‌خواست در سال ٩١ از زندگی من فیلم بسازد و خانم توکلی وکیلشان را پیش من فرستادند و من هم گفتم پول پیش می‌گیرم و آنها گفتند پول پیش نداریم و ماجرا تمام شد. حالا درمیشیان را جلو انداخته‌اند.

در برنامه ماه‌عسل آمدم به بقیه قربانی ها کمک کنم، دیدم با یک مشت آدم بی‌عرضه و بی‌دست‌وپا طرفم. به یکی از قربانیان اسیدپاشی زنگ زدم، دیدم افسردگی گرفته، خیلی از آنها قرص اعصاب می‌خورند. من خودم در حال افتادن به ته دره هستم و می‌توانم خودم را نجات دهم، به آدم‌های بی‌عرضه و بی‌دست‌وپا کمک نمی‌کنم. داستان لانتوری داستان بخشش من است. من بزرگ‌ترین کاری که برای قربانیان اسیدپاشی کردم، گرفتن بخشش بود.

زمان احمدی نژاد پول پنج عملم را دولت داد و اما مبلغ یک عملم را دولت جدید نمی دهد

آمنه بهرامی در ادامه گفت: کتاب من در سال ۲۰۱۰ جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه فرانکفورت شد و من زندگی‌ام را گذراندم. ولی الان فروش کتابم به صفر رسیده. در زمان دکتر احمدی‌نژاد هزینه پنج عملم داده شد، اما هزینه یک عمل مانده که دولت جدید پرداخت نکرده. من حالا ٣۵٠ ‌میلیون بدهی دارم. مدارک این قرض‌ها هم موجود است. در زمان دکتر احمدی نژاد پول پنج عملم را دولت داد. هزینه یک عمل مانده که دولت جدید پرداخت نکرده

دکتر احمدی‌نژاد حرف خوبی به من زد ، گفت آمنه وقتی در ماه‌عسل صحبت می‌کردی، خانمم تو را به من نشان داد و گفت ببین چقدر خوب حرف می‌زند. احمدی‌نژاد به من گفت آمنه، موضوع اسیدپاشی زیاد است، اما من تو را به خاطر قدرت و شخصیتت صدا کردم.

*بنی اعتماد: هرگز به خانه آمنه بهرامی نرفته ام

پس از انتشار گفته‌های خانم آمنه بهرامی رخشان بنی اعتماد نسبت به این مطلب واکنش نشان داد و آن را سوء تفاهمی عجیب دانست و گفت:
هرگز به خانه خانم آمنه بهرامی نرفته ام و فقط یک بار ایشان را در جمعی و جایی که به خاطر ندارم کجا و چه زمانی بود ملاقات کردم و برخورد شجاعانه و پیگیر ایشان را با شقاوت بی رحمانه ای که براو رفته بود ستودم .
هرگز تصمیم به ساخت فیلمی در باره موضوع اسید پاشی نداشته ام وطبیعتا به هیچ یک از قربانیان این ظلم مسلم ،از جمله خانم بهرامی پیشنهاد فیلمی بر اساس زندگی شان نداده ام .
هرگز در زندگی وکیل شخصی نداشته ام و کسی به اسم خانم توکلیان را که اشاره شده از طرف من به ایشان پیشنهاد ساخت فیلم را داده ، نمی شناسم .
هرگز با آقای رضا درمیشیان همکاری حرفه ای نداشته ام که به اتفاق ایشان به دیدار خانم بهرامی رفته باشم .
دلیل این که در مصاحبه ایشان اسم من با این آدرس های معجول ! به میان آمده را نمی فهمم و قاطعانه پیگیر روشن شدن زمینه های بوجود آمدن این سوئ تفاهم ! مسلم خواهم بود.
رخشان بنی اعتماد/ شهریورماه ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


    inkareh(0)(0)

    ۴ آبان ۱۳۹۶
     

    بنده که این خبر و پی گیری کردم مثل اینکه سو تفاهم هنوز پابرجاست! ولی از طرفی چون خانم #بنی_اعتماد بیشتر به ساخت فیلم های با گرایش فمنیستی علاقه دارند ودغدغه مسایل مربوط به زنان را دارند که کارنامه اش هم این ادعا را ثابت می کند بنابراین شاید دور از ذهن نباشد این موضوع را هم برای نزدیک کردن به سناریو و فیلم در نظر داشته ….
    ولی مسئله قرارداد #خانم _بهرامی و ساخته شدن فیلمش ان هم بدون قرارداد!؟ -بنده اعتقاد دارم نبود قانون و عامل اجرای قوی متناسب با ان باعث ضایع شدن کثیری از حقوق مولفین و نگارنده های عزیز کشورمان شده که به علت نداشتن ارامش مادی و رفاه دنیوی در خور زحمتشان, از ادامه کار و خلق اثار بیشتر بازماندند که سرقت اثر از بارزترین نمونه های ان است که در جوامع مترقی سالهاست این مسئله حل شده…
    از طرفی احتمال این میرود اقای #درمبشیان با اگاهی از جواب #امنه_بهرامی به فیلم سازان قبلی (بر طبق اظهاراتش) ,از خلا قانون و نبود ترازوی تراز بانوی عدالت, حداکثر انصاف و نشان داده و بدون اطلاع و زیرپوستی این فیلم را ساخته و به پرده تقره ایی برده اند. احتمالات مربوط به نخواندن کتاب #خانم_بهرامی ویا استفاده نکردن از روایت راوی با توجه به استفاده کاملا مشابه از پاراگراف ها و حتی جملات مشابه عین کتاب #خانم_بهرامی کاملا مردود است و اکنون که دقیق میشم حتی اسم فیلم #لانتوری که برای فیلم انتخاب شده که از روی اسم باندی تبهکاری است که یکی از اعضایش بروی صورت و چشمهای #امنه_بهرامی #اسید_پاشی میکند تنها ۵۰ درصد فیلم را پوشش داده و بی شک ۵۰ درصد باقیمانده فیلم تنها مسئله قصاص وبخشش و بخشیدن و مسایل پیرامون ان را دنبال میکند که سوژه بدون چون وچرا #خانم_بهرامی است.به هر نحو هنرمندان ایرانی در کوشش و تلاش بسیاری برای جا انداختن فرهنگ #کپی_رایت در بین عوام هستند و از هیچ عملی رو گردان نیستند و اکثرا ان را مثال سرقت و دزدی به ما یاداور میشوند و اینکه یک فیلمساز با این دغدغه و بطن فرهنک سازی این خطا را دچار شود بنده را یاد ضرب المثل شیرین “هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک” می اندازد!
    حالا با توجه به شواهد موجود اگر منطبق با واقعیت باشد اقای #رضا_درمیشیان در این مورد از حق و تبصره ایرانی بودن استفاده کرده و در پی ان و از قضا! قرارداد خانم #امنه_بهرامی منقضی و عمل جراحی های این بنده خدا کنسل شده .متاسفانه در این زمانه که همگان به دنبال تصرف و تملک و تسلط بیستر هستند و بخشش به هیچ عنوان جایگاهی ندارد و هر روز هم بدتر میشود عکس العمل خانم #امنه_بهرامی در مقابل عمل ضایع و خارج از حیطه انسانی یکی از تبهکاران باند #لانتوری بقدری زیبا و فرا انسانی بوده که بتواند سالها حتی بعنوان الگو کاربرد اجتماعی و فرهنگی خود را داشته باشد و بنظرم حتی اگر حق #کپی_رایت هم وجود نداشت شایسته بود اقای #درمیشیان یا عوامل سازنده فیلم یک دیداری با این شخص می داشتند و اگر هم واقعا نمی دانستند و یا هرچی ,یک مقدار از سود فیلم را برای کمک به این خانم محترم در نظر میگرفتند بگذریم که در فیلم های مشابه در ممالک غربی که خط داستانی مشابه مانند بیوگرافی معاصر دارند شخص راوی علاوه بر خواندن سناریو ,در طول تصویر برداری هم حضور مداوم داردودر صورت لازم مشاوره می دهد و قرارداد و اجازه قبل از ان که جز لاینفک ان می باشد دقیقا بر عکس مساله #خانم_بهرامی و فیلم #لانتوری و باز به عقیده بنده علتش اینه که بدون شک ما از تمام دنیا بهتریم در ضمن ژن_خوب ایرانی دیگه گل سرسبد کل کهکشانه انجایی که خداوند متعال فرمودند #فتبارک الله احسن الخالقین دقیقا #ژن_خوب_عارف مقصود بوده که ایشان بلاخره با فروتنی و تواضع اعلام نمودند و نقاب از روی #زن_خوب روی زمین یرداشتند…

    [پاسخ]





شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

  • عصبانی نیستم
    عصبانی نیستم؛ بُمبی که خنثی شد
    یادداشتی از سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: این همه کش و قوس؟این همه شاخ و شانه کشیدن؟این همه دلخوری و قُلدری؟ارزشش را داشت؟ این همه ترس؟ این همه لج بازی؟این همه امضای بی اعتبار؟ارزشش را داشت؟ فیلم “عصبانی نیستم” از رضا درمیشیان بعد از چهار سال سر و صدا ، بالاخره بهار امسال به اکران […]

رضا صادقی مدیون

مغزهای کوچک زنگ زده

آخرین بار کی سحر را دیدی

چراغ های ناتمام

شعله ور