Ad

به عنوان اولین قطعه؛

«یه روز آفتابی» با صدای امید غفاریان خرم منتشر شد

امید غفاریان خرم: «یه روز آفتابی» قصه‌ی اکثر آدم‌های این شهر است

تریبون هنر: امید غفاریان خرم پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی نخستین قطعه رسمی خود را در سبک سافت راک با عنوان «یه روز آفتابی» منتشر کرد. این قطعه می‌تواند برای تمامی آدم‌ها انرژی مثبت باشد و امید به آینده دهد چراکه موسیقی روبه‌جلو و انرژی بخشی را دارد.

 

 

امید غفاریان خرم را همه به‌عنوان نوازنده پیانو و عضوی از گروه زند می‌شناسند. شاید کمتر کسی بداند که او به ساز گیتار فلامینکو و گیتار الکتریک تسلط دارد و سبک موردعلاقه‌اش راک و کانتری است.
این موزیسین در مورد حال و هوای اولین قطعه منتشرشده خود گفت: «این کار در سبک سافت راک یا به‌نوعی کانتری است که البته شخصاً نگاه کانتری به آن ندارم. از طرفی در کارهایم به موزیکالیته توجه به خصوصی دارم و بااینکه ترانه کارهایم را نیز خودم می‌نویسم اما تمرکز بیشتری بر روی موسیقی دارم و به‌نوعی آهنگسازی در مرحله اول برایم قرار دارد و ترانه هم باوجود اهمیتش در اولویت دوم من است.»
امید غفاریان خرم ادامه داد: «هدف من از آهنگسازی ساخت کارهای روبه‌جلو است تا بتوانم انرژی مثبت را به مخاطب القا کنم چراکه اکثر آهنگسازی‌ها در فضاهای پاپ، راک، تلفیقی و … بار منفی و ناامیدی دارد که خیلی موردپسند بنده نیست. شخصاً دوست دارم موسیقی مثبت و روبه‌جلو باشد که کار «یه روز آفتابی» از این قاعده مستثنی نیست.»
غفاریان خرم همچنین در مورد ترانه‌ی نخستین کار مستقل خود گفت: «این ترانه قصه‌ی اکثر آدم‌هایی است که در این شهر زندگی می‌کنند و درگیر گرفتاری و مشکل شدند و همه به دنبال این هستند که از سریع‌ترین راه به هدفی که حتی ممکن است نداشته باشند دست پیدا کنند. به نظر من هر انسانی افسانه‌ی شخصی دارد و باید بداند برای چه چیزی متولدشده است و می‌خواهد چه‌کاری انجام دهد.»
این خواننده و موزیسین در پایان به انتشار قطعه‌ای دیگر در همین سبک و سیاق اشاره کرد و مخاطبان موسیقی در ادامه قطعات بیشتری از وی خواهند شنید.

 

 

 

تاریخ انتشار :۳۱ مرداد ۱۳۹۵

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad