Ad

محمدهادی رضوری در حاشیه شکایت از سریال شهرزاد عنوان کرد

سرمایه گذار سریال شهرزاد: به عنوان شاگرد آقای عسگراولادی، بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود

دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود

تریبون هنر: محمد هادی رضوی سرمایه گذار سریال «شهرزاد ۱» روز ۱۶ آبان با حضور در  نمایشگاه مطبوعات درباره حاشیه های پیش آمده برای این سریال شبکه نمایش خانگی و نارضایتی اش از ادامه ساخت آن توسط تیم تهیه‌کنندگان جدید گفت: «شهرزاد» علیرغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آن جایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیان گذار این پروژه بوده نباید فراموش می‌شد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.

وی در گفتگو با خبرگزاری مهر ادامه داد: برای آقای امامی مشکلی پیش آمد و حرف ما این بود که صبر کنیم تا مشکل حل شود ولی برخی دوستان اصرار داشتند زودتر کار را کلید بزنند و در این میان شنیدم برای کار اسپانسر جذب کرده‌اند و جایی هم شنیدم کار را فروخته اند.

رضوی درباره اینکه آیا این شکایت او جنبه حقوقی هم به خود می گیرد، بیان کرد: دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود و از این طریق پیگیر بحث های حقوقی هستیم.

وی درباره مشکلاتی که با سریال «شهرزاد» که خودش از سرمایه‌گذاران آن بود، داشته است گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی مذهبی نقش داشته اند و بچه های مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.

رضوی درباره اینکه آیا فیلمنامه سریال «شهرزاد» را پیش از تولید خوانده بود یا نه نیز بیان کرد: بله فیلمنامه را خوانده بودم و یک سال هم انتقاداتی را مطرح کردیم و تغییراتی ایجاد شد اما طبق قرارداد من حق دخالت در فیلمنامه را نداشتم

تاریخ انتشار :۱۷ آبان ۱۳۹۵

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad