Ad


از پولاد کیمیایی تا تورج اصلانی

فیلم‌های بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

بخش نگاه نو به تجربه اول فیلم بلند کارگردانان با پروانه ساخت سینمایی اختصاص دارد

تریبون هنر: هیات انتخاب سی و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر، فیلم‌های بخش «نگاه نو» را معرفی کردند.

به گزارش تریبون هنر به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، اسامی فیلم‌های بخش نگاه نو که به تجربه اول فیلم بلند کارگردانان با پروانه ساخت سینمایی اختصاص دارد به شرح ذیل است:

معکوس: کارگردان: پولاد کیمیایی/ تهیه‌کننده: مسعود کیمیایی

پالتو شتری: کارگردان: مهدی علی‌میرزایی/ تهیه‌کننده: مجید شیخ‌انصاری

جان‌دار: کارگردان: حسین امیری‌دوماری ‌و پدرام پورامیری/ تهیه‌کننده: کامران مجیدی

حمال طلا: کارگردان: تورج اصلانی/ تهیه‌کننده: منصور سهراب‌پور

دیدن این فیلم جرم است!: کارگردان: رضا زهتابچیان/ تهیه‌کننده: محمد حمزه‌زاده

روزهای نارنجی: کارگردان: آرش لاهوتی/ تهیه‌کننده: علیرضا قاسمخان

زهر مار: کارگردان: سیدجواد رضویان/ تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی

سونام: کارگردان: میلاد صدرعاملی/ تهیه‌کننده: علی سرتیپی

مسخره باز: کارگردان: همایون غنی‌زاده/ تهیه‌کننده: علی مصفا

یلدا: کارگردان: مسعود بخشی/ تهیه‌کننده: علی مصفا

 

طبق بررسی دبیرخانه جشنواره، فیلم های ساخته شده توسط تورج اصلانی و مسعود بخشی اولین فیلم سینمایی این کارگردانان محسوب می‌شود که دارای پروانه ساخت سینمایی است و فیلم های قبلی آنها دارای پروانه ساخت ویدئویی و یا تولید سیما بوده است.

احمد امینی، محمد علی حسین نژاد، حسن خجسته،شاهرخ دولکو، بهروز شعیبی،حسین کرمی و رضا مقصودی انتخاب فیلم‌های بخش نگاه نو را عهده‌دار بودند

تاریخ انتشار :۸ دی ۱۳۹۷

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • فیلم کلمبوس
    یادداشت بابک صحرایی درباره فیلم کلمبوس
    یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: دیشب فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی را در پردیس کورش دیدم. یک کمدی ابزورد زیبا که در قیل و قال کمدی های سطحی این روزها، دارای شاخص های صحیح یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام است اسم هاتف علیمردانی را اولین بار […]

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

Ad
Ad
Ad
Ad