Ad

حسن روحانی: موسیقی های سطح پایین را نمی پسندیم

تریبون هنر: حسن روحانی در اولین نشست خبری اش با خبرنگاران بعد از پیروزی در انتخابات، تلویحا به دیدار سید ابراهیم رئیسی با امیر تتلو اشاره کرد.

حسن روحانی گفت: «یکی از آثار انتخابات ۹۶ این بود که همه با موسیقی صلح کردند منتها ما خیلی موسیقی های سطح پایین را نمی پسندیم بعضی ها گفتند آنها هم خوب هستند» این جمله های حسن روحانی تشویق حاضران در سالن را به همراه داشت.

رئیس جمهور در ادامه درباره برنامه ریزی های دولت در حوزه فرهنگ اظهار داشت: به هر حال موسیقی، فرهنگ، سینما، تئاتر و همه بخش های هنری برای مردم ماست. مردم ایران مردمی فرهنگ دوست هستند فرق می کند با کشورهای دیگر ملت های دیگر سوابق تمدنی ما فرهنگی ما. حتما دولت حمایت بیشتری از اصحاب فرهنگ خواهد کرد. در دولت یازدهم هم البته شرایط خیلی بهتر شد. سینماها فضاهای بهتری پیدا کرد. رغبت مردم بیشتر شد. ساختن فیلم ها بهتر شد. موسیقی شرایط بهتری را پیدا کرد. فضا فضای بازتری شد. حتما در دولت دوازدهم همین مسیر و همین راه را ادامه می دهیم چون خواست مردم ما و خواست اصحاب هنر است. از همه ملت ایران و از اصحاب هنر که حمایت کردند برای حضور مردم در انتخابات و هم از بنده، تشکر می کنم

دیگر آثار این هنرمند