Ad


نیما رمضان در خصوص آینده «کامنت» عنوان کرد:

تا قبل از انتشار آلبوم هیچ آهنگی پخش نخواهد شد

+ فکر نمی کنم گروهی در ایران وجود داشته باشد که به طور دقیق موسیقی راک کار کند

تریبون هنر- پویا عباسپور: نیما رمضان یکی از نوازندگان موفق ساز گیتار الکتریک و یکی از اعضای گروه کامنت، این روزها به همراه گروه مشغول جمع آوری تازه ترین اثرشان هستند. به سراغ وی رفتیم تا در این خصوص بیشتر بدانیم.شرح این گفتگو را در ادامه می خوانید:

 

 

کامنت! چه شد که اسم گروه چنین واژه ای لقب گرفت؟

 

 

کامنت اولین اسمی نبود که برای گروه انتخاب شد. تیکت واژه ای بود که قرارشد برای معرفی گروه انتخاب کنیم اما به دلیل اینکه این کلمه قبلا استفاده شده بود تمامی گروه بر روی اسم کامنت به توافق رسیدیم.

 

 

چرا در این مدت تا این حد کم کار بودید؟

 

در حال حاضر به شدت در حال آماده سازی آلبوم هستیم و سعی داریم تا به زودی زود آن را منتشر کنیم. تمامی مراحا رکورد گیری و قسمت وکال آن را به اتمام رساندیم و فقط کارهای میکس و مستر پروژه مانده است.

 

 

اخیرا کیان پورتراب چندین قطعه را با نام خودش منتشر کرده است. آیا این معنی جدایی او از گروه را می دهد؟

 

 

من نمیدانم این معنی جدایی را می دهد یا خیر! اما هر کسی در گروه می تواند به کارهای شخصی خودش هم برسد. انتشار چند قطعه می تواند در زمره کارهای شخصی باشد و هیچ ربطی به گروه و باند کامنت نداشته باشد.

 

 

این روزهای کامنت چگونه می گذرد؟ آیا اشتیاقی که برای انتشار اولین آلبوم رسمی داشتید را هم اکنون نیز دارید؟

 

مطمعنا در انتشار قطعات اولیه اشتیاق بسیار زیادی وجود داشت که بتوانیم آلبوم را رسمی تولید کنیم و بتوانیم به سالن های بزرگتر پا بگذاریم تا بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کنیم. اما این ژانر موسیقی عام مردم را نمی تواند به سمت خوش بکشاند و فقط قشر خاصی همسو با این ژانر موسیقی می باشند.

 

 

این که نوازندگان کامنت هرکدام به نوبه خود یک قطب در ژانر نوازندگی به حساب می آیند و سرشان در گروه های دیگر جز کامنت گرم است چقدر در روند کند پیش رفتن کارها در کامنت تاثیر گذار است؟

 

 

یقین داشته باشید این مساله تاثیرگذار خواهد بود اما با برنامه ریزی درست و دقیق هرکدام از اعضای باند میتوان این مساله و روند کند پیش رفتن را به حداقل رساند.

 

 

در این روزها شاهد اثری جدید از کامنت خواهیم بود؟

 

خیر، تا قبل از انتشار آلبوم هیچ آهنگی پخش نخواهد شد و تمام تلاشمان بر این است که آلبوم را تا آذر ماه به دست مخاطبین برسانیم.

 

 

 

راک در ایران چه فضایی را دنبال می کند؟ و چقدر قرار است که به راک جهانی نزدیک شود؟ واساسا چه اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است؟

 

 

من فکر نمی کنم گروهی در ایران وجود داشته باشد که به طور دقیق موسیقی راک کارکند. تمامی این نواها و موسیقی ها ژانر پاپ_راک هستند و البته اساسا تصمیم جهانی بر این است که موسیقی راک کمی به سمت ژانر Popular گرایش داشته باشد.  اما اگر منظور و مقصود موسیقی راک دهه ۷۰ میلادی است ما هیچگاه چنان باندی که موسیقی راک آن دهه را کار کند نداشتیم.

 

 

 

منبع: اختصاصی تریبون هنر

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • فیلم کلمبوس
    یادداشت بابک صحرایی درباره فیلم کلمبوس
    یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: دیشب فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی را در پردیس کورش دیدم. یک کمدی ابزورد زیبا که در قیل و قال کمدی های سطحی این روزها، دارای شاخص های صحیح یک کمدی سیاه با اندیشه ای قابل احترام است اسم هاتف علیمردانی را اولین بار […]

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad