Ad


توسط بابک صحرایی خوانده شد

پیام سیروس الوند از امریکا برای مراسم تشییع ناصر چشم آذر

ویدئوی این بخش از مراسم را در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر: پیام سیروس الوند از امریکا برای تشییع ناصر چشم آذر توسط بابک صحرایی در این مراسم خوانده شد که ویدئویش را می توانید در تریبون هنر ببینید

سیروس الوند، کارگردان بزرگ سینمای ایران همکاری های درخشانی با ناصر چشم آذر داشته است. ساخت موسیقی فیلم های چهره، برگ برنده، تله، زن دوم، محموله و سریال خسته دلان توسط ناصر چشم آذر از جمله همکاری های این دو هنرمند ارزشمند است

متن پیام سیروس الوند از امریکا برای مراسم تشییع ناصر چشم آذر که توسط بابک صحرایی خوانده شد به قرار زیر است:

 

در سوگ ناصر چشم آذر

 

خدا به همراهت ناصر

خدا به همراهت ای یک گام مانده تا جاودانگی

خدا به همراهت ای شوق آگاهی، ای شور دیوانگی

خدا به همراهت ای آنهمه ساز و سوز

ای کاروان، ای کاربلد

از نوجوانی تا هنوز

خدا به همراهت ای خواب پریشان در نیمروز

خدا به همراهت ای بیداری آشفته در نیمه شب

تو با موسیقی و آواز زاده شدی، قد کشیدی

و دست هایت، انگشتانت، قلبت، ذهنت

میزبان سالیان دراز دلتنگی های ما بود

من در این سوی دنیا

در تنهایی و دلتنگی و بی صدایی

خبر سفرت را می شنوم و به آنها که دنیا را چسبیده اند، می خندم

و به تو که دنیا را رها داده ای می گریم

اشک های من، اشک های ما، همه ی آنها که در موسیقی و تصویر با تو زیسته اند

کاسه چشم پر آبی ست که پشت سرت می ریزیم

همراه با سرود «ای ایران» تو و آن تکرار پرشور «من آهنم»

آری من آهنم

سرباز میهنم

آسمان میهن من پرستاره است

ستاره تو اگر از درخشش بازمانده

دیگر ستاره ها هستند، می آیند

یارانت

جوان ها که هنوز به یاد جوانی تو

خدای آسمانها را فریاد می دهند

که به داد دل عاشقشان برسد

هنوز و همیشه تو را فریاد می دهند

دست های پراحساست را در دست های یاران رفته ات، واروژان و بابک بیات

می گذارم و روی ماهت را می بوسم

خدا به همراهت ای آفتاب شور

خدا به همراهت ای باران عشق

خدا به همراهت ناصر

 

سیروس الوند / سانفرانسیسکو / چهارم اردیبهشت ۹۷

چهارم می ۲۰۱۸

 

ویدئوی این بخش از مراسم را در تریبون هنر ببینید

مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام


*

code



یادداشت آرشیو

  • لس انجلس تهران
    به بهانه ی هجومِ کم سابقه به "لس آنجلس،تهران"
    به جای قلع و قمع، به خودمان رحم کنیم
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: تینا پاکروان کارگردان توانایی ست که اگر نبود فیلم های قابل قبولی چون “خانوم” و “نیمه شب اتفاق افتاد” را نمی ساخت.پس اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم ، استعدادی همچون پاکروان را پرپر نمی‌کنیم.حدود دو سال پیش این کارگردان خوش فکر که اتفاقا کنار دست بسیاری از […]

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad