از هجدهم شهریور

دوره جدید کارگاه ترانه بابک صحرایی آغاز می شود

کارگاه ترانه بابک صحرایی، اولین کارگاه ترانه این سال هاست که در سال 1387 راه اندازی شد و در این سالها اثرگذاری بسیاری بر جریان ترانه و موسیقی داشته است

کارگاه ترانه بابک صحرایی، کارگاه ترانه بابک صحرایی سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و در این سالها اثرگذاری بسیاری بر جریان ترانه و موسیقی داشته که در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و در این سالها اثرگذاری بسیاری بر جریان ترانه و موسیقی داشته و بسیاری از هنرجویانش تبدیل به چهره های موفق عرصه ترانه سرایی شده اند. در کارگاه ترانه بابک صحرایی مباحث مربوط به ترانه از ادبیات تا موسیقی به شکلی نوین و کاربردی تدریس می شوند. از سوی دیگر در اکثر جلسات تعدادی از خواننده های مطرح و آهنگسازها و تنظیم کننده های برجسته نیز حضور دارند تا بستر مناسبی برای استفاده از تجربیات و ایجاد پلی برای ورود هنرجویان به عرصه حرفه ای موسیقی فراهم شود

کارگاه ترانه بابک صحرایی در ۸ سال گذشته به صورت مداوم و بدون هیچ وقفه ای در حال برگزاری بوده است. روال کارگاه ترانه بابک صحرایی به این صورت است که حدودا در نیمه هر ماه کلاس های هنرجویانی که در طی یک ماه اخیرش ثبت نام کرده اند آغاز می شوند.

بر این اساس دوره جدید کارگاه ترانه بابک صحرایی از هجدهم شهریور ماه آغاز می شود. هر دوره، در طول سه ماه و در قالب ۱۲ جلسه برگزار می شود که در کل یک دوره کامل این کارگاه شامل سه ترم است.

برای ثبت نام در کارگاه ترانه بابک صحرایی می توانید با تلفن های زیر تماس بگیرید:

۸۸۹۲۱۵۴۴

۸۸۹۱۱۷۰۱

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • بدون تاریخ بدون امضا
    به بهانه اکران "بدون تاریخ،بدون امضاء"
    قصّه ای که دیدن و شنیدنش واجب است
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: در میان انبوهی از فیلم های بی قصّه یا بد قصّه که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، لطمه ی اصلی را به سینما وارد می کنند، فیلم وحیدجلیلوند را باید بارها تحسین کرد و به هر انسانی توصیه کرد که برای تماشای این اثر […]

  • عبدالجواد موسوی
    یادداشت سید عبدالجواد موسوی
    درهیچ کجای دنیا منتقدان فیلم را بی‌شرف و بی‌غیرت خطاب نمی کنند
    دست از سر هنر و سیاست و دین مردم‌ بردارید

    تریبون هنر _ سید عبدالجواد موسوی: فایده‌ای ندارد. هر چه قدر هم درباره دوقطبی‌سازی و مضراتش بگوییم فایده‌ای ندارد. عده‌ای نان و هویت‌شان را در این دوقطبی‌سازی‌های مضحک و چندش‌آور می‌بینند و اصلا هم برای‌شان مهم نیست از دل این دوقطبی‌سازی‌ها ممکن است چه فجایع هولناکی سر بر آورند. اختلاف […]

  • ابراهیم حاتمی کیا تریبون هنر
    یادداشت محمد قوچانی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    بیش از عقل معاش، عقل معاد دارد
    سیاست را می‌فهمد اما سیاست را دوست ندارد

    تریبون هنر _ محمد قوچانی: ابراهیم حاتمی‌کیا مثل هر ایرانی دیگری این روزها با این پرسش روبه‌رو است که اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟ میانه‌رو است یا تندرو؟ با اپوزیسیون یا از حاکمیت؟ مدافع دولت است یا منتقد آن؟ این پرسش‌ها البته در میان عامه مردم خریداری ندارد. به جز نهایتا […]

  • ابراهیم حاتمی کیا
    یادداشت عبدالرضا منجزی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    او منزلت طرفداران انقلاب را هم پایین آورده
    مرور حاتمی کیا؛ از همراهی آوینی تا ناسزا به کیارستمی و فرهادی

    تریبون هنر _ عبدالرضامنجزی: بعضی از ادم ها هر چه در سایه باشند ،مقبول ترند.محبوب ترند. گاهی دورماندگی ادم را دست نیافتنی و، پرراز و رمز می کند.مثل هوارد هیوز.مثل وارن بیتی.حتی مثل شمیم بهار منتقد خودمان که در دورافتادگی اش ،صاحب منزلت و اعتباری شده، حتی بت گروهی هم […]

  • مهناز افشار و سارا بهرامی
    درباره نامزدی هم زمان مهناز افشار و سارا بهرامی
    در اسکار ۱۲ بار ۲ بازیگر از یک فیلم برای بهترین نقش اصلی انتخاب شده اند
    در اسکار 1991 جینا دیویس و‌ سوزان ساراندون، هر دو «تلما و لوییز» نامزد شدند

    تریبون هنر _ حسن علیشیری: از دیشب که اسامی نامردهای سیمرغ جشنواره‌ی فجر اعلام شده، حضور دو بازیگر از یک فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (خانم‌ها مهناز افشار و سارا بهرامی برای فیلم دارکوب) بحث‌برانگیز شده. جدا از این‌که در این فیلم آیا واقعن هر دو بازیگر […]

امیان رهایی

بهنام بانی صد سال

محسن چاوشی دلبر

رضا صادقی گمونم

علی عبدالمالکی

شهاب مظفری

اشوان

محسن قمی عشق