Ad

در ادامه مشاجره بهناز جعفری و خبرنگاران در نشست سریال زیر پای مادر

مهراب قاسم خانی: مطبوعات یا مردم نیستن که تصمیم می گیرن یکى چهره بشه

در مشاجره ذکر شده، یکی از خبرنگارها گفت: «اگه شما الان بهناز جعفری هستی به این خاطره که ما مطبوعاتی ها شما رو بهناز جعفری کردیم.»

تریبون هنر: مشاجره لفظی بهناز جعفری با خبرنگاران در نشست سریال زیر پای مادر حواشی زیادی ایجاد کرده که بعد از سه روز همچنان ادامه دارد. در این بین تعدادی از چهره های برجسته سینما و تلویزیون نیز با انتشار یادداشت هایی از بهناز جعفری حمایت کرده اند

مهراب قاسمخانی در مورد این اتفاق و جمله ای که یکی از خبرنکارها خطاب به بهناز جعفری گفته یادداشتی خواندنی منتشر کرده است. در مشاجره ذکر شده، یکی از خبرنگارها خطاب به بهناز جعفری گفت: «اگه شما الان بهناز جعفری هستی به این خاطره که ما مطبوعاتی ها شما رو بهناز جعفری کردیم.» مهراب قاسم خانی در پاسخ به این ادعا یادداشت زیر را منتشر کرده است:

 

چند روز پیش توى جلسه مطبوعاتى یه سریال جر و بحثى بین خبرنگاران و یکى از بازیگران اون سریال پیش اومد. قصد ندارم از هیچ یک از طرفین دفاع کنم چون به نظرم یه دعواى صنفى نبوده و به من ارتباط پیدا نمیکنه. به نسبت دادن یه ویژگى به کل به صنف هم اعتقاد ندارم و به نظرم گفتن این که همه اهالى سینما فلان هستن یا همه اهالى مطبوعات بهمان هستن معنى نداره… ولى توى اون بحث یه جمله اى توسط یکى از دوستان مطبوعاتى گفته شد که من توى این سالها زیاد شنیدمش و به نظرم خیلى غیر واقعى و بى معنیه. یکى از این عزیزان وسط بحث گفتن «اگه شما الان فلانى هستین به این خاطره که ما مطبوعاتى ها شما رو فلانى کردیم» نه عزیزان. این پروسه کاملاً برعکس اتفاق میفته. مطبوعات یا مردم نیستن که تصمیم میگیرن یکى چهره بشه. چهره شدن به استعداد، تلاش، جذابیت و قابلیت هاى اون فرد بستگى داره و اون فرد بر اساس این داشته هاى شخصى مورد توجه مردم و رسانه ها قرار میگیره. شما کسى رو نرسوندین به جایى که توش قرار داره. شما على دایى رو على دایى نکردین، شما اصغر فرهادى رو اصغر فرهادى نکردین. کسى نمیتونه سر شهاب حسینى و بهرام رادان منت بذاره که چون ما تو رو دوست داشتیم یا ما به تو پرداختیم، تو شهاب حسینى و بهرام رادان شدى. شما دوسشون دارین و بهشون میپردازین چون اونها با توانایى هاى خودشون شما رو وادار به این کار میکنن

پ.ن اول: کم شدن محبوبیت یه چهره اجتماعى هم چیزى نیست که بقیه بتونن براش تصمیم بگیرن. باز هم خودشه که با عملکرد، رفتار و تصمیم هاى اشتباه یا کم شدن جذابیت و توانایى هاى قبلیش افول میکنه پ.ن دوم: بیایید دعوا هاى شخصى و تنش هایى که توى موقعیت هاى خاص پیش میاد رو صنفى نکنیم و بهشون عمومیت ندیم. هر کسى مسئول اعمال خودشه و هر کسى توى همون جایگاهى قرار داره که لیاقتش رو داره پ.ن سوم: واى من چقدر بزرگوار و وارسته هستم… دلم واسه خودم ضعف رفت.

تاریخ انتشار :۲۷ خرداد ۱۳۹۶

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • آقایان موطلایی ها را ترجیح می دهند

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: فیلم «آقایان موطلایی ها را ترجیح می دهند» به کارگردانی هاوارد هاکس، به دلایلی خارج از ارزش های هنری یا سینمایی، تبدیل به فیلم مهمی شده است. فیلمی که یک کمدی رمانتیک سطحی و پیش پاافتاده است که سرشار از تصاویر چشم نواز و کارگردانی […]

  • ریچارد بروکس

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: ریچارد بروکس از کارگردان های مهم سینمای بدنه در هالیوود است که فیلم های شاخصی مثل گربه روی شیروانی داغ، المر گنتری ، حرفه ای ها و در کمال خونسردی را در کارنامه هنری اش دارد. از طرفی فیلم های مهم شکست خورده ای مثل […]

  • مرلین مونرو

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سکانس آوازخوانی مرلین مونرو در «بعضی ها داغشو دوست دارند» به کارگردانی بیلی وایلدر، از بهترین تصاویر به جا مانده از این بازیگر برای نشان دادن توانایی های غریزی اش است. مرلین مونرو خواننده واقعی این آهنگ است. به زیبایی می خواند و با زبان […]

  • اصغر فرهادی
    کمی خیال بافی کنیم
    بمب های خنثی نشدنی: اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و …
    یاددشت سید محمد کاظمی

    تریبون هنر _ سید محمد کاظمی: این روزها تب ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی حسابی داغ است.کارگردان های مهمی نیز خودشان را در این عرصه محک زده اند. برخی مثل فریدون جیرانی چندان موفق نبوده اند و برخی چون هومن سیّدی ، شهرام شاه حسینی و محمد حسین مهدویان […]

  • ناصر تقوایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: موسیقی در فیلم های ناصر تقوایی و تنها سریالش، سرنوشت دوگانه ای دارد. گاهی برایش دارای ارزش و نقش مهمی بوده و از عناصر سازنده و اثرگذار فیلمش بوده و گاهی توجه یا ارزش خاصی برای آن قائل نبوده. موسیقی در سینمای ایران پس از […]

Ad
Ad
Ad