Ad

تحلیل بزرگ آقا از فصل دوم سریال شهرزاد

علی نصیریان: نبودن بزرگ آقا تعادل داستان را در سریال شهرزاد به هم ریخته

تا جایی که می دانم مقدمات فصل سوم شروع شده اما هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده است

تریبون هنر: علی نصیریان درباره فصل دوم سریال «شهرزاد» گفت: فصل دوم این سریال را به صورت کامل دنبال می‌کنم. در هر صورت من در فصل اول این مجموعه بوده‌ام و دوست دارم بدانم ادامه داستان به کجا خواهد کشید.

این بازیگر پیشکسوت و برجسته در تحلیل سری جدید مجموعه شهرزاد اشهار داشت: به نظرم این سریال در فصل دوم بد نیست و داستان کار خودش را انجام می‌دهد اما آن کنشگر اصلی که در فصل یک وجود داشت در این فصل غایب بوده و جای خالی آن احساس می‌شود. کنشگر اصلی قسمت اول که در داخل خانواده و بیرون جامعه تاثیرگذار بود و به نوعی همه را تفتیش کرده و دستور می‌داد در فصل دوم نیست. این شخصیت بر پا کننده بسیاری از آتش‌های داستان در فصل یک بود و حالا که حضور ندارد خلاء وجودی‌اش مشخص شده و از لحاظ کنشی تعادل داستان به هم خورده است.

او با اشاره به حضور بازیگران جدید در فصل دوم شهرزاد تصریح کرد: بازیگران دیگری به جای شخصیت اصلی فصل اول به کار اضافه شده‌اند اما هنوز جایگزینی برای این چنین شخصیتی وجود ندارد. شخصیت عمه که در فصل دو اضافه شده تلاش هایی را انجام می‌دهد اما نتوانسته آن قاطعیت و کنشگری برادرش را داشته باشد.

علی نصیریان درباره شخصیت قباد که جایگزین بزرگ آقا شده گفت: شخصیت قباد نیز در فصل دوم گرفتاری ها و قصه هایی دارد و از نظرم قصه کلی کمی مشکل دارد. البته تا جایی که می شد کارشان را انجام داده‌اند و خدا را شکر مخاطب هم سریال را دوست دارد.

نصیریان با اشاره تجربه شیرین حضور در فصل یک “شهرزاد” خاطرنشان کرد: برای بازی در نقش “بزرگ آقا” خیلی دلتنگ هستم و اینکه برای من کار و تجربه بسیار خوبی بود. تا جایی که می دانم مقدمات فصل سوم شروع شده اما هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

تاریخ انتشار :۱۴ شهریور ۱۳۹۶

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad