Ad

به نفع دختران بی سرپرست و بدسرپرست؛

مسابقه فوتسال تیم ستارگان هنر ایران و همیاران ملائک برگزار می شود

نشست خبری این بازی با حضور هومن جوادی، حسین شمسایی،محمدرضا عیوضی و محمود عبطان برگزار شد

تریبون هنر: نشست خبری در رابطه با مسابقه فوتسال بین تیم ستارگان هنر ایران و همیاران ملائک به نفع دختران بی سرپرست و بدسرپرست موسسه خیریه ملائک، با حضور اکبر کریمی مدیر موسسه خیریه ملائک، هومن جوادی، حسین شمسایی،محمدرضا عیوضی و محمود عبطان مدیریت شرکت “کاغذ دیواری بلنزو” در “محل موسسه ملائک” برگزار شد.

 

اکبر کریمی مدیر موسسه خیریه ملائک در ابتدای این نشست خبری با تشکر و قدر دانی کردن از تیم ستارگان هنر برای بازی کردن در این مسابقه خیریه و شرکت “کاغذ دیواری بلنزو” به مدیریت آقای محمود عبطان برای اسپانسر شدن این مسابقه خیریه گفت: وظیفه ما آشنا کردن مردم با کودکانی است که در این قبیل موسسات نگهداری و مراقبت می شوند. متاسفانه وقتی خیلی خوب به پرونده این بچه ها نگاه می کنیم متوجه می شویم که علت ترک کردن آنها از سوی والدینشان بیشتر مسائل مالی بوده است.

 

وی افزود: برگزاری این قبیل مسابقات بهانه ای است تا توانمندان و خییران جمع شده و نیم نگاهی هم به این بچه ها داشته باشند و کمک مالی به این موسسه و موسسات همانند آن انجام بدهند. در حقیقت این ما هنرمندان هستیم که باید برای زنده نگهداشتن خود این قبیل کارها را انجام بدهیم.

 

مدیر موسسه خیریه ملائک ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات پیش روی این قبیل موسسات این موضوع که ما چگونه امورات خود را می گذرانیم و خرج خود را تامین می کنیم خود همانند یک معجره است. نکته دیگر اینکه تمامی کارکنان این محل با نیت و دلی پاک فعالیت می کنند.

 

کریمی خاطرنشان کرد: هیات مدیره این موسسه خیریه را دوستان آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس تشکیل داده اند و از جمله دستاوردهای این خریه می توان به سپردن سرپرستی ۹ کودک در ۵ سال اخیر به ۹ خانواده اشاره کرد.

 

هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران نیز در این نشست خبری در سخنانی، گفت: ما آنقدر علاقمند به فعالیت در این قبیل عرصه ها هستیم که از دوستان خود در موسسه خیریه ملائک خواستیم تا اگر در طول سال هر برنامه ای دارند به ما هم اطلاع بدهند تا با آنها همکاری کنیم.

 

وی افزود: بازی ما در روز جمعه ۲۲ مردادماه است و باید عرض کنم که ما به خاطر بچه ها به میدان می رویم و اصلا برای ما برد و باخت اهمیتی ندارد. آن هم بچه های با استعدادی که اگر نیم نگاهی به آنها شود آینده ساز خواهند بود.

 

مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران ادامه داد: ما نخستین تیم هنرمندان را در ایران و بعد از انقلاب با کمک آقای محمدرضا عیوضی راه انداختیم. این تیم در سال ۱۳۷۹ آغاز به فعالیت کرد و در نهایت با گذر زمان تیم هنرمندان ما به این تیمی که امروز می بینید تبدیل شد.

 

جوادی خاطرنشان کرد: ما در برگزاری این قبیل برنامه ها به دنبال معرفی مراکز و موسسات خیریه به مردم و خیرین هستیم. نکته مهم اینکه ما در آینده نیز برنامه برگزاری یک کنسرت برای کمک به این قبیل موسسات و مراکز حمایتی را تدارک دیده ایم.

 

وی در پایان تصریح کرد: ما نخستین برنامه خود را در سال ۱۳۸۱ و برای کمک به خیریه ای بسیار ناتوان در میدان شوش تهران آغاز کردیم و آنقدر برای آن مرکز تبلیغ انجام دادیم که وضعیت مالی خوبی پیدا کرد.

 

حسین شمس سرپرست تیم ستارگان هنر ایران نیز در این نشست خبری عنوان، کرد: بسیار خوشحال هستم که قسمت شد و خداوند این توانایی را به ما داد تا بتوانیم برای سومین سال این برنامه را برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: نکته مهم اینکه بسیار خوشحال هستیم که در مجموعه ای قرار داریم که بسیار برای پیشبرد اهداف خود مصمم هستند و اینقدر در راه رضای خداوند برای این کودکان گام برمی دارند.

 

محمدرضا عیوضی نیز در انتهای این نشست خبری در سخنانی، گفت: ما خود را جزء خیریه ملائک محسوب می کنیم. بر این اساس امیدوار هستیم که روزبه روز بر تعداد افراد خیر و حامیان این موسسه افزوده شود.

 

وی افزود: ما کشور ثروتمندی هستیم و متاسف هستیم از این موضوع که به جای اینکه پول های ما در جای مناسب خود و ضروری هزینه شود توسط افراد ناباب و در جاهای دیگری خرج می شود. در حقیقت وظیفه مسئولین است که به فکر حمایت از این قبیل مراکز و موسسات باشند.
عیوضی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم که روزی به نقطه ای برسیم که دیگر دغدغه معرفی این مراکز به مردم و خیرین برای دریافت کمک را نداشته باشیم.
لازم به ذکر هست که “مسابقه” در روز جمعه ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ واقع در سالن هنگام (میدان رسالت، خیابان هنگام، مجموعه ورزشی هنگام (آبفا)) برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار :۲۰ مرداد ۱۳۹۵

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad