Ad

به کارگردانی جورج گالو

رابرت دنیرو و مورگان فریمن بازیگر در کمدی «مسیر بازگشت» هم بازی شدند

تامی لی جونز دیگر بازیگر این فیلم است

تریبون هنر: رابرت دنیرو، مورگان فریمن و تامی لی جونز سه بازیگر مشهور سینما با هم در یک فیلم کمدی اکشن همراه می‌شوند.

اسطوره‌های سینما رابرت دنیرو، تامی لی جونز و مورگان فریمن در یک کمدی اکشن به نام «مسیر بازگشت» به کارگردانی جورج گالو جلوی دوربین می‌روند.

در این فیلم رابرت دنیرو نقش شخصیت مکس باربر را بازی می‌کند، مردی که مقروض یک رئیس گروه خلافکاری با نقش‌آفرینی فریمن است و با استفاده از دوک مونتانا (با بازی جونز) بازیگر و کابوی افسرده و به آخر خط رسیده در یک فیلم وسترن بد با هدف کشتن او طی نخستین روزهای فیلمبرداری می‌خواهد یک حربه کلاهبرداری بیمه‌ای درست کند. دوک به نحوی در این نقش می‌درخشد، اشتباه‌های گذشته‌اش را جبران می‌کند و مکس و دیگران را هم در سفر خود همراه می‌کند.

فیلمنامه این فیلم را جاش پاسنر همراه گالو بر مبنای فیلمی به همین نام محصول دهه ۱۹۷۰ که هری هورویتز فقید آن را نوشته و کارگردانی کرده بود، نوشته‌اند.

فیلمبرداری این فیلم از ژوئن در نیومکزیکو آغاز می‌شود. «استوری بورد میدیا» امتیاز فیلم را در بازار جشنواره فیلم کن در هفته آینده ارائه می‌کند.

رابطه همکاری دنیرو و گالو به سال ۱۹۸۸ با فیلم اکشن-کمدی «فرار نیمه‌شب» برمی‌گردد.

گالو به عنوان فیلمنامه‌نویس و نقاش شناخته شده است. او نویسنده «پسران بد» و ادامه‌های آن بود. وی کارگردانی «رز سمی» را با بازی فریمن و جان تراولتا انجام داده که به زودی اکران می‌شود.

دنیرو و تامی لی جونز پیش از این در فیلم «خانواده» با هم بازی کرده بودند. دنیرو با فریمن نیز در فیلم «آخرینوگاس» همراه بود.

تاریخ انتشار :۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad