Ad


گفتگوی ویژه با دکتر محمدرضا غفاری را در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر: گفتگوی ویژه با دکتر محمدرضا غفاری را در تریبون هنر ببینید

دکتر محمدرضا غفاری از چهره های ارزشمند عرصه تئاتر و آموزش دانشگاهی است. او ضمن حضور موثر در حیطه هنر، به عنوان مدیر گروه هنر و معماری دانشگاه آزاد تنکابن، خدمات ارزنده ای در عرصه آموزش داشته است

در این گفتگو، دکتر غفاری درباره تاثیر آموزش در رشد و پرورش استعدادها، وضعیت تئاتر امروز، تحلیل وضعیت ورود علاقه مندان به بازیگری به عرصه تئاتر و سینما و مباحث این چنینی صحبت کرده است

این گفتگوی ویژه را در تریبون هنر ببینید

 

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۷ تیر ۱۳۹۹

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد زخم کاری

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: فروغ فرخزاد می گوید: و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی ست که همچنان که تو را می بوسند در ذهن خود طناب دار تو را می بافند. زخم کاری شرح چنین جهانی است که در بطن جامعه با ظواهری دلفریب گسترده شده. […]

  • ویشکا آسایش

    تریبون هنر _ سید محمد کاظمی: طی سال های اخیر ، چه در سینما و چه در تلویزیون شاهد حضور تعداد انگشت شماری هنرپیشه زن کمدی بودیم که البتّه همین تعداد محدود هم نتوانستند تبدیل به چهره های مقتدر و قابل دفاعی در این عرصه باشند. اسم این تعداد انگشت […]

  • رعنا آزادی ور

    تریبون هنر: رعنا آزادی ور، ستاره درخشان زخم کاری است. بخش مهمی از بافت دراماتیک داستان، توسط سمیرا شکل می‌گیرد که لیدی مکبث و در عین حال فم‌فتال زخم کاری است. اندک تعلل یا ضعفی در ایفای این نقش می‌توانست به تمام سریالی آسیبی جدی برساند چرا که سلسله حوادث […]

  • جواد عزتی در زخم کاری

    تریبون هنر: در شماره جدید مجله فیلم امروز نقدی مفصل درباره سریال زخم کاری به قلم بابک صحرایی به انتشار رسیده است. در بخشی از این نقد درباره بازی جواد عزتی در زخم کاری نوشته شده: بازی‌های خوب تعدادی از بازیگران نقش‌های اصلی از جمله نقاط قوت سریال است. جواد […]

  • مهران احمدی

    تریبون هنر: بابک صحرایی در نقدی بر سریال «می خواهم زنده بمانم» که در شماره جدید مجله فیلم امروز منتشر شده، به بازی مهران احمدی در این سریال پرداخته است. بابک صحرایی درباره مهران احمدی نوشته: مهران احمدی برگ برنده دیگر این سریال است. بهمن دشتی یک شخصیت فرعی است […]

Ad
Ad
Ad
Ad