Ad

یادداشت بابک صحرایی درباره پژمان جمشیدی

بابک صحرایی درباره پژمان جمشیدی: فردین و ملک مطیعی هم از ورزش به سینما آمدند

تریبون هنر: بابک صحرایی درباره پژمان جمشیدی نوشت:

با پژمان جمشیدی دوستی خاصی ندارم و ارتباطم با او در حد احوال پرسی در برخی مراسم ها و تماشای فیلم هایش بوده

اظهار نظری اشتباه درباره او و انتقاد به حضورش در عرصه بازیگری، در نشست امروز فیلم خط فرضی در جشنواره فیلم فجر باعث شد این چند خط را بنویسم

 

به عنوان یک روزنامه نگار با پیشینه ۱۷ سال حضور در عرصه مطبوعات و سردبیری نشریه هنری هفت نگاه و خبرگزاری تریبون هنر و به عنوان یک مخاطب جدی سینما معتقدم پژمان جمشیدی مدت هاست که یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است

 

او از همان اولین حضور جدی اش در بازیگری در سریال پژمان، با تلاشی تحسین برانگیز اصول بازیگری را یاد گرفت. فیلم به فیلم بهتر شد و الان مدت هاست که بازیگری توانا و حرفه ای است

 

پژمان جمشیدی مدت هاست که بدون هیچ ادعایی، یکی از مهم ترین ستاره های سینمای ایران است و حضورش در هر اثری تضمینی برای موفقیت آن اثر است

او هوشمندانه انتخاب می کند و نه گفتن را بسیار خوب بلد است. بازی در بسیاری از فیلم های طنز سال های اخیر به او پیشنهاد شده و آگاهانه نپذیرفته.

 

به نظرم فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت، محک بسیار خوبی برای بازیگری پژمان جمشیدی است. فیلمی که بازیگران قدر و توانمندی دارد و معتقدم پژمان جمشیدی در این فیلم از همه آن عزیزان، دوست داشتنی تر است و در سکانس های مشترکش با دیگر بازیگرهای توانای این فیلم می شود بلوغ و تکامل او در بازیگری را به خوبی مشاهده کرد

 

اینکه پژمان جمشیدی از فوتبال به سینما آمده نه تنها نقطه ضعفی برای او نیست بلکه رسیدن او به جایگاه امروزش را ارزشمندتر می کند و نشان می دهد که یک علاقه مند به بازیگری در صورت تلاش مناسب و قدم برداشتن در مسیر صحیح، می تواند به زیبایی به هدفش برسد

 

هیچکدام از ما حق نداریم برای هیچ عرصه ای از هنر، انحصار و محدودیت ایجاد کنیم.

یادمان نرود دو‌ تن از بهترین بازیگرها و ستاره های بی تکرار تاریخ سینمای ما از ورزش وارد سینما شدند: فردین و ناصر ملک مطیعی

 

بابک صحرایی

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

تاریخ انتشار :۲۲ بهمن ۱۳۹۹

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad