Ad


کیرا نایتلی: همسر و دختر بزرگم با آرایش کردن من مخالف هستند _ تریبون هنر

تریبون هنر: کیرا نایتلی در مصاحبه جدیدیش با مجله Harpers Bazaar گفته همسر و دخنر بزرگش با آرایش کردن مخالف هستند و دخترش به او گفته وقتی آرایش می کنی شبیه نقش هایت می شوی و از خود واقعی ات دور می شوی.

 

کیرا نایتلی متولد ۱۹۸۵ است. او بازیگری را در یک برنامه تلویزیونی در نقش یک کودک شروع کرد و در سال ۱۹۹۵ در اولین فیلم سینمایی‌اش نقش‌آفرینی کرد.
او به عنوان پلایس سابا در جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح و در فیلم روانشناختی سوراخ (۲۰۰۱) ظاهر شد. در سال ۲۰۰۲، با نقش‌آفرینی در فیلم مثل بکام کات‌دار بزن به پیشرفت غیرمنتظره‌ای دست یافت. نایتلی بعد از ایفای نقش الیزابت سوآن در مجموعه فیلم دزدان دریایی کارائیب و هم بازی شدن با جانی دپ به شهرت رسید.

بعضی منتقدین دربارهٔ او گفته بودند که «نایتلی تنها چهره زیبایی دارد و توانایی بازی کردن ندارد». کیرا نیز گفته بود که تنها به یک فرصت مناسب نیاز دارد. او این فرصت را هنگام بازی در فیلم غرور و تعصب به دست آورد. بازی عالی او در این فیلم، باعث شد تا وی علاوه بر اینکه نامزد جایزه اسکار شود، جواب منتقدین خود را نیز بدهد. نقدهای بسیار مثبتی نیز دریافت کرد. فیلم در مجموع بیش از صد میلیون دلار فروش کرد. نایتلی نیز که در ۱۹ سالگی نامزد اسکار شده بود، به عنوان سومین فرد جوان در تاریخ رقابت‌های اسکار که نامزد این جایزه شده‌اند، قرار گرفت. در سال ۲۰۰۶، قسمت دوم فیلم دزدان دریایی، با عنوان دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده نیز با بازی او اکران شد. این فیلم فروش بسیار خوبی داشت.

در سال ۲۰۰۷، قسمت سوم فیلم دزدان دریایی، دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان نیز از او اکران شد. این فیلم مانند دو قسمت قبلی، فروش بسیار خوبی داشت. همچنین فیلم کفاره از وی اکران شد که کیه‌را بازی بسیار خوبی در این فیلم به نمایش گذاشت. بازی خوبش در این فیلم، یک نامزدی گلدن گلوب دیگر برایش به ارمغان آورد. در سال ۲۰۰۸، نایتلی در دو فیلم مرز عشق و دوشس به بازی پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار :۱۹ خرداد ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

  • برای سالروز تولد علی نصیریان: هزارچهره در بازیگری، یک چهره برای مردم

    تریبون هنر: علی نصیریان به مرد هزار چهره شهره است و همچنان می‌تواند شما را با ذوق و هنرش غافلگیر کند اما پای مردم که به میان بیاید، نشان داده فقط یک چهره دارد؛ در کنار مردم اما نه با جنجال و هیاهو. به گزارش تریبون هنر، امروز، ۱۵ بهمن […]

  • چرا اسکار روی نام «دی کاپریو» خط قرمز کشید؟

    تریبون هنر: لئوناردو دی‌کاپریو در اسکار امسال مورد بی توجهی کامل قرار گرفته است. آن هم در دوره ای که در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش پرداخته. از سوی دیگر کریستوفر نولان با «اوپنهایمر» یک گام دیگر به فتح جوایز اسکار نزدیک شد.همانطور که پیش‌بینی می‌شد «اوپنهایمر» با […]

  • نگاهی به فصل دوم سریال «مستوران»؛ وقتی اسطوره جذاب می‌شود

    تریبون هنر: سریال «مستوران» با روایتی جادویی از داستانی اسطوره‌ای ساخته شده است،‌ سریالی که این روزها فصل دومش از شبکه یک سینما در حال پخش بوده و یک داستان کهن را دستمایه جذب مخاطب کرده است. همیشه بشر قصه‌های افسانه‌ای جذاب بوده‌اند. گواه این ادعا انبوه آثار ادبی به […]

Ad
Ad
Ad