Ad


بابک بابایی: صفحه شیاد «کپی پیست» را بلاک و ریپورت کنید

تریبون هنر: بابک بابایی پس از مشخص شدن اورژینال بودن یکی از ملودی هایش و رد شدن اتهامات یک صفحه اینستاگرامی به او، از علاقه مندان به موسیقی خواست که این صفحه را بلاک و ریپورت کنند. او در متنی اعلام کرد که این صفحه قصد تخریب موسیقی و جایگاه هنرمندان شناخته شده را دارد.

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته یک صفحه اینستاگرامی به اسم copy paste به او اتهام زد که ملودی نفس، از ساخته های او که توسط رضا صادقی اجرا شده، سرقتی از یک ملودی ترکیه ای است. بابک بابایی نیز با ارائه مدارکی در استوری صفحه اش مبنی بر تاریخ ساخت ملودی نفس که قبل از تاریخ ساخت ملودی ترکیه ای مذبور بوده و همچنین شباهت های دستگاه های موسیقی که در آهنگ های ایرانی و ترکیه ای دیده می شود این اتهام را رد کرد. با این اتفاق و روشن شدن موضوع، بسیاری از کسانی که ناآگاهانه ملودی بابک بابایی را کپی شده از ملودی ترکیه ای دانسته بودند و کامنت هایی بر علیه او گذاشته بودند در صدد دلجویی از او برآمدند.

 

بابک بابایی، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده در استوری اینستاگرامش نوشت:

پیج کپی پیست را بلاک و ریپورت کنید. هدفش فقط تخریب هنرمندان و جذب فالوئره. هدفش کمک به موسیقی نیست. آهنگی که اون پیج گذاشت و گفت سال ۲۰۱۵ پخش شده دروغ محض بود. سال ۲۰۱۷ پخش شده از آلبومی که استارتش سال ۲۰۱۵ خورده بود.

هیچ بعید نیست ایشون از ملودی من الهام گرفته باشه چون صد در صد مطمئنم ملودی رو خودم ساختم.

وقتی نفس پخش شد خیلی داب اسمش از کشورای عربی همسایه و ترکیه برام میومد. این نشون میده تو کشورای اطراف خیلی خوب شنیده شده بود.

 

بابک بابایی در ادامه بازخوانی هایی از آهنگ نفس و آستیگمات، از ساخته هایش که توسط رضا صادقی اجرا شده و توسط خواننده های عربی و ترکیه ای بازخوانی شده را در استوری صفحه اش منتشر کرد.

 

آهنگ نفس را می توانید در اینجا بشنوید

در ادامه می توانید تصاویر استوری های این هنرمند را ببینید

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار :۱۲ تیر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad