Ad


پسر عزت الله مهرآوران: حال پدرم خوب نیست

تریبون هنر: عزت الله مهرآوران مجددا به خاطر بیماری کرونا وضعیت وخیمی پیدا کرده است.

هژیر مهرآوران فرزند «عزت الله مهرآوران» درباره وضعیت فعلی پدر خود گفت: از دیروز تا به حال پدرم تغییر مثبتی نداشته است. پزشکان داروهای بیهوشی را قطع کردند و پدر هوشیاری کامل ندارد.

وی ادامه داد: روز گذشته حال پدرم خوب شده بود که اعلام هم کردیم اما دوباره امروز وضعیت عمومی اش به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده اما تاثیری که ویروس روی بدن گذاشته خطرناک است.

وی افزود: پدرم متاسفانه فشار بالایی دارد و بدنش عفونی شده است، مغز، کلیه و ریه درگیر شده و تنفسشان به دستگاه وابسته است و خونشان عفونی شده و در کل روند خوبی ندارند.

مهرآوران ادامه داد: پزشکان به ما اطلاع دادند که وضعیت عمومی شان خوب نیست و متاسفانه ویروس روی اغلب نقاط بدنشان تاثیر مخربی گذاشته است و پزشکان در حال کنترل کردنش هستند اما پیشرفت محسوسی ندارد.

وی ادامه داد: از مردم عزیزمان می خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا کنند تا هر چه زودتر شاهد بهبودی شان باشیم.

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

 

عزت‌الله مهرآوران (زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸) است. او در اوایل دهه پنجاه با بازی در فیلم هایی همچون سایه به سابه و یک راه وارد عرصه سینما شد. در همین زمان با بازی در تئاترهایی همچون حجله بید، مروارید و عشاق کنون بازیگری در تئاتر را نیز آغاز کرد. او در دهه هفتاد تبدیل به یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون شد و در فیلم ها و سریال هایی نظیر آژنس شیشه ای،مرد عوضی، مومیایی ۳، هتل کارتون، فروشگاه، کژدم ۳۳ و بگذار آفتاب برآید به ایفای نقش پرداخت. بازی در سریال می خواهم زنده بمانم که از شبکه نمایش خانگی شخش شد از آخرین آثار او بوده است.

وی دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی است

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۵ مهر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad