Ad

در فرهنگسرای ابن سینا؛

از آلبوم جدید مهران مستی رونمایی شد

اجرای یک قطعه پلی بک در رونمایی!

تریبون هنر- فاطمه قره داغی: مراسم رونمایی اولین آلبوم رسمی و مجاز مهران مستی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. مهران مستی تاکنون ۳ با  نام های  «مست» در سال ۸۴ ، «اطلسی» سال ۸۶، «بااحساس» منتشر کرده است.

 

 

وی دقایقی در مورد آلبوم خود صحبت کرد و اینچنین توضیح داد که آلبوم تو خوبی به زودی قرار است وارد بازار موسیقی شود. این اثر متعلق به ۴سال پیش بوده  و مجوز این آلبوم سال ۹۳ گرفته شده و بنا به دلایلی مشکلاتی شده بود و اکنون آماده انتشار است.

 

در ادامه صحبت هایش گفت:« کمال تشکر را از آقای نوری فام ( تهیه کننده آلبوم) دارم. ایشان در طی این ۴ سال زحمات زیادی بابت اخذ مجوز بنده کشیدند. خدا را شکر مسئولین وزارت ارشاد کمک کردند تا بتوانم مجوز بگیرم.»

نوری فام در طی صحبتهای مهران مستی اضافه کرد:« سال ۹۲ برای گرفتن مجوز اقدام کردم و سال ۹۳ موفق به دریافت مجوز شدم. اما یکسری مشکلات به وجود آمد که باعث وقفه دوساله شد تا انتشار آلبوم به تعویق بیافتد. انشاالله کنسرت مهران مستی عزیز را بعد از ایام محرم و صفر در سالن میلاد برگزار خواهیم کرد.»

 

سپس نوبت به سوالات خبرنگاران رسید و مهران مستی در مورد روند اخذ مجوز و همکاری وزارت ارشاد پاسخ داد:« اصولا بین دو تا پنج ماه روند وزارت ارشاد طول می‌کشد. خدا را شکر از زمانی که کارها از طریق سایت انجام می شود، روند کار بهتر شده است. اگر خواننده دچار مسایل حراستی و کلیپهای ماهواره ای نباشد زودتر انجام میشود وگرنه که بالای شش ماه طول خواهد کشید.

 

 

نوری فام ادامه داد  :« در این آلبوم سعی کرده‌ایم از تنظیماتی استفاده کنیم که بتوانیم پاسخ‌گوی مردم باشیم. ما به فکر سوددهی بعد از انتشار آلبوم نیستیم. ما فقط به دنبال این هستیم که بتوانیم بوسیله این آلبوم مهران شناخته شود و به جلوه هنری خود برگردد و انشاالله در کنسرت ها کارهای جدیدی از مهران با سبک جدید خواهید دید.»

 

 

علی استیری در تکمیل صحبتهای نوری فام گفت:« ترک های آلبوم اصلا تنظیم محور نیست و روی ملودی و ترانه ها مانور داده شده و سعی کردیم که خود مهران مستی با توجه به صدا و استایلی که دارد کارهایش را مدیریت کند.

 

علی استیری در مورد ۵ ترانه‌ ای که در این آلبوم با مهران مستی کار کرده اینگونه توضیح داد که: من از  لحظه ای که شروع به ترانه سرایی کردم با تمرین‌هایی که برای خودم داشتم سعی کردم به تکرار نرسم و دایره واژگانم را گسترده‌تر کردم و اگر اسمم را در نظر نگیرید در آلبوم شاید فکر نکنید این ترانه را من گفته باشم.»

 

 

سعیدسام هم در مورد تنظیم آهنگهای آلبوم گفت: ۵کار با علی استیری و یک کار هم با دوست دیگری بود که تنظیم کردم. سبک کارم در این آلبوم بسیار متفاوت است. کار هاوس،۶/۸ و کار ریتمیک با تنظیم مدرن ت که سر آلبومی هم هست کار کردم و نکته مهم این آلبوم اجرای عالی مهران است.

 

 

در انتها مهران مستی قطعه « من با تو» را به صورت پلی بک اجرا کرد و در آخر تیزر آلبوم و موزیک ویدئویی از صحبتهای وی در مورد آلبوم تو خوبی برای حاضرین داخل سالن پخش شد.

 

کیارش حسن زاده، نیما علامه، مهدی مدرس، مهدی مقدم، فرزاد بیانی، مجید رضازاده، مسعود خادم، داوود شرافتیان، مهتاب رخصتی، امیر مولایی، کورس احمدی، عباس لطیفی، محمد احمدی، نیلوفر امجدی، محسن استیری از حاضرین در این مراسم بودند.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار :۲۲ شهریور ۱۳۹۵

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد. به گزارش تریبون هنر، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad