Ad


بهاره افشاری نقش «آغا محمدخان قاجار» را بازی می کند

تریبون هنر: بهاره افشاری در نمایشی به اسم «احتمالات» نقش آغا محمدخان قاجار را بازی خواهد کرد. این نمایش در تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

بهاره افشاری اعلام کرد حدود دو سال است که برای ایفای این نقش در حال تمرین بوده. او از رسیدن به سبکی تازه از بازیگری اشاره کرده که نتیجه تمرینات سخت و مداومش در این مدت بوده است.

بهاره افشاری درباره بازی در نقش آغا محمدخان اظهار داشت بعد از پیشنهاد بازی در این نقش از سوی علی شمس در ابتدا فکر کرده کارگردان با او شوخی می کند و پرسیده چرا من؟. علی شمس نیز در پاسخ گفته به خاطر شباهت چهره تون.

این بازیگر درباره چالش بازی در نقش خواجه تاجدار می گوید: وقتی شروع به دورخوانی کردیم متوجه شدم که شاید دارم کمی اشتباه می کنم. اونقدرها هم ساده نیست. خوانش متن با تسلط کامل دو ماه طول کشید. بعد کرونا تشریف آورد و ما چهار ماه به قهقرا رفتیم. دچار پرخوری عصبی شده بودم و هر روز متن را می خواندم. با تخیل اینکه روزی من اون رو روی صحنه اجرا می کنم پس طبیعیه که قد خرس شده بودم. دیدیم اینجوری نمیشه. ریسک کردیم جونمون رو گذاشتیم کف دستمون رفتیم تمرین. دوباره هر روز فکر می کردیم دیگه ماه بعد تموم میشه. تئاتر شهر شد خانه دوم همه. انقدر متن عجیب بود که بعد چهار ماه که برگشتیم سر پله اول بودیم. دیدم اینجوری نمیشه. تمرین های بدنی من شروع شد تا بشم لایق و آماده صحنه ای که امروز برام محترم ترین جای جهان است.

 

بهاره افشاری در ادامه عنوان کرد: من با تمام آموخته ها از ۱۵ سالگی ام و تمام تجربیات تصویرم برای این نقش هیچی برای ارائه نداشتم. من تازه فهمیدم این بدن بعد این همه سال ورزش عین چوب خشکه. دیگه یواش یواش بعد ۷ ماه داشت بدنم فرمی که نزدیک بود رو می گرفت.

 

بهاره افشاری در پایان توضیح می دهد که جدا از نقش آغامحمد خان قاجار ایفای یک نقش دیگر را در نمایش احتمالات بر عهده دارد.

تئاتر احتمالات به کارگردانی علی شمس به زودی در تئاتر شهر روی صحنه می رود.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

 

 

 

تاریخ انتشار :۲۰ آذر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad