Ad


دانیال نوروش: بازى در آتابای برایم تجربه‌اى فوق‌العاده بود

تریبون هنر: دانیال نوروش درباره بازی در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی گفت:‌‎ نحوه انتخاب من براى نقش آیدین در «آتابای» به این صورت بود که دستیار کارگردان معرفى‌ام کرد به خانم کریمى، ایشان با من حرف زدند و از من تست گرفتند. یادم است که چند صحنه از فیلمنامه را هم خواندم و فیلم گرفتند. بعد از آن چند بار رفتم و آمدم، عکس گرفتند و حرف زدیم تا این‌که خدا را شکر انتخاب شدم.
‌‌‌‎
‌‎دانیال نوروش در ادامه گفت: خانم کریمی به عنوان کارگردان، از اول به خوبی می‌دانستند چه می‌خواهند. حتی این‌که کجا، چقدر نگاه کنیم و کجا و چقدر سکوت. بازى‌هاى بی‌نظیرى که در فیلم می‌بینیم محصول هدایت درست خانم کریمی هستند. بسیار باهوش هستند و دقیقا می‌دانند باید چطور از کى بازى بگیرند و به نظرم این اندوخته و کوله‌بار این همه سال تجربه در سینماست.

‌‎دانیال نوروش اظهار داشت: روزهای فیلم‌برداری واقعا لذت بخش بودند و باید بگویم خانم کریمی هم در مقام کارگردان فوق‌العاده هستند
‌‌‌‎و هم بسیار متین، آرام و صبورند و حرفه اى. به راحتی می‌توانند تشویش و اضطراب درونى بازیگر را با یک کلمه و نگاه خنثی کنند و شما را به حالت ایده‌آلتان و آرامشی که داشته‌اید، برگردانند. ویژگی مهمی که دارند این است که می‌توانند کار سخت را برای شما و گروه، ممکن و‌ تبدیل به یک اتفاق بی‌نظیر کنند.

‌‎دانیال نوروش درباره تجربه حضور در آتابای و همکاری با نیکی کریمی گفت: بازی در آتابای برای من تجربه بی‌نظیری بود. بسیار از ایشان یاد گرفتم. یکی از نکات مثبت دیگری که باید اشاره کنم این است که خانم کریمی فقط به عنوان یک کارگردان با بازیگرشان برخورد نمی‌کنند، بلکه رفتارشان با شما مثل یک دوست است، معاشرت می‌کنند و انرژی رد و بدل می‌شود.
‌‌‌‎این باعث می‌شود که این نتیجه را جلوی دوربین ببینیم و همه چیز زنده و قابل درک و لمس باشد. می‌توانم بگویم یکی از باهوش‌ترین کارگردان‌هایی هستند که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌ام.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

 

تاریخ انتشار :۱ دی ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad