Ad


بیانیه «ماکان بند» در مخالفت با رفتار «مینا وحید» در کنسرت این گروه

تریبون هنر: در پی حواشی ایجاد شده به خاطر روی صحنه رفتن مینا وحید در کنسرت ماکان بند، روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو بیانیه ای منتشر کرد.

در کنسرت شب گذشته ماکان بند، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت مینا وحید در کنسرت‌شان بود.

همچنین موسسه آوازی نو به عنوان برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند، متنی را به طور رسمی و در راستای محکوم کردن حرکتِ مینا وحید منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو به عنوان ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در تمام سال‌های فعالیت خود احترام به مخاطب رعایت قوانین و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کارخود قرار داده و همراه با هنرمندان عزیز تلاش نموده لحظاتی سرشار از نشاط اجتماعی و امیدواری را بین مخاطبان محترم موسیقی ایجاد کند.
متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.
پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.
در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.»

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۱ دی ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad