Ad

در نشست پر حاشیه دنگ شو عنوان شد؛

گروه «دنگ‌شو» برای اولین بار به اولین خواننده مورد علاقه خود رسیده

+سه آلبوم تولید شده داریم که ۸۰ درصد از کارهای آنها انجام گرفته

تریبون هنر: گروه موسیقی «دنگ‌شو» در  نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه، با اشاره به فعالیت‌های آینده از حاشیه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه موسیقی گفت.

 

سیدعلی میرمحمدی، مدیر گروه فرهنگی «هامین» و مدیر برنامه‌های گروه موسیقی «دنگ‌شو» در ابتدای این نشست مطبوعاتی که در تالار وحدت تهران برگزار شد با اشاره به آغاز فصل جدید کاری این گروه عنوان کرد: «پیش از این نقدهایی مطرح می‌شد که گروه «دنگ‌شو» اهل تعامل با رسانه‌ها نیست که من باید در اینجا اعلام کنم که خوشبختانه این سوءتفاهمات برطرف شده و ما به زودی با مدیر روابط‌عمومی جدید گروه سعی‌ می‌کنیم ارتباطمان را با اهالی رسانه نزدیک‌تر کرده و آنها را در جریان تمام فعالیت‌های گروه «دنگ‌شو» قرار دهیم. فصل چهارم کاری فعالیت‌های گروه «دنگ‌شو» به زودی با انتشار آلبوم جدید این گروه و برنامه‌ریزی برای برپایی کنسرت‌های متعدد در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود که ما طی آن برنامه‌های جدید و جالب‌توجهی داریم که می‌تواند برای طرفداران این گروه باسابقه قابل توجه باشد.»

 

 

 

پس از سیدعلی میرمحمدی، رضا شایا تنظیم‌کننده و نوازنده پیانوی گروه «دنگ‌شو»  توضیح داد : «امروز ما ترکیب جدیدی متشکل از صبا صمیمی نوازنده سازهای کوبه‌ای، خشایار روانگر نوازنده درام، طاها پارسا آهنگساز و سرپرست گروه و میلاد باقری خواننده در نشست رسانه‌ای گروه «دنگ‌شو» حضور پیدا کردیم تا برنامه‌های فصل جدید گروه را به صورت مختصر اعلام کنیم. به هر صورت ما قصه‌های بسیار جذابی برای مخاطبان خود داریم که به زودی به سمع و نظر آنها خواهد رسید.»

طاها پارسا در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور خواننده جدید در گروه «دنگ‌شو» گفت : «بسیار خوشحالیم که گروه «دنگ‌شو» برای اولین بار به اولین خواننده مورد علاقه خود رسیده و ما از این پس می‌توانیم با خیال راحت‌تر و خوشحالی با حضور میلاد باقری به عنوان خواننده ای که از انعطاف‌پذیری، قابلیت تکنیکی و انرژی برخوردار است به فعالیت خود ادامه دهیم. من به جرأت می‌توانم بگویم که بعد از مدت‌ها حتی در تمرین‌ها هم از حضور در کنار یکدیگر لذت می‌بریم، ما بسیار خوشحالیم که در تمرین‌ها بازی می‌کنیم و این فضای کودکانه را که قبلاً با امید نعمتی تجربه کرده بودیم، دوباره تجربه می‌کنیم.»

طاها پارسا ادامه داد: «متأسفانه ما هنوز در تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی نیز نمی‌توانیم نامی از گروه «دنگ‌شو» ببریم و این به خودی خود بیانگر مشکلات پیش‌روی گروه «دنگ‌شو» طی سال‌های اخیر بوده که باعث شده کمی از مخاطبان واقعی خود فاصله بگیرد، گرچه خوشبختانه طی کنسرت‌های اخیر حضور پرشور تماشاگران و طرفداران به گونه‌ای بود که ما را برای ادامه کار ترغیب کرد؛ موضوعی که هیچ‌گاه آن را فراموش نمی‌کنیم.»

میلاد باقری در ادامه این نشست با اشاره به تعویض‌های متعدد خوانندگان گروه «دنگ‌شو» گفت: «متأسفانه خواننده‌هایی که از گروه «دنگ‌شو» رفتند، هیچ‌گاه بعد از خارج شدن از گروه به این موضوع اشاره نکردند که زمانی عضو گروه «دنگ‌شو» بودند و این موضوعی بود که برای من همواره جای سؤال داشت که چرا باید شاهد چنین رفتاری باشیم.»

طاها پارسا در صحبت های جنجالی خود، علی زند وکیلی را «پولکی» خطاب کرد و گفت :ـ«درباره ماجرای علی زندوکیلی هم باید به این نکته اشاره کنم که در زمانی که ما ممنوع‌الکار بودیم، نتوانستیم به او پول بدهیم و همین موضوع باعث شد که نتوانیم در کنار علی زند وکیلی همکاری‌هایی داشته باشیم. به اعتقاد من علی پتانسیل‌های زیادی برای خواننده بودن دارد که می‌تواند فارغ از این چارچوب به آن بپردازد اما من فکر می‌کنم هم‌اکنون انتخاب این جنس صدا برای علی به خاطر شرایط اقتصادی است که او فعلاً ترجیح می‌دهد در این جایگاه حضور داشته باشد. درباره ماجرای جدایی امین هدایتی هم باید بگویم زمانی که علی اوجی مدیر برنامه‌های گروه بود با او قرارداد نبست و او هم از این ماجرا خسته شد و چون دید هشت ماه از رفع ممنوع‌الکاری ما خبری نیست گروه را ترک کرد»

رضا شایا درباره برنامه‌های آینده گروه موسیقی «دنگ‌شو» نیز توضیح داد: نزدیک به سه آلبوم تولید شده داریم که ۸۰ درصد از کارهای آنها انجام گرفته و بر این باورم هر سه این آلبوم در سه فضای مختلف تولید شده است. البته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته، یکی از این آلبوم‌ها که هنوز نام آن مشخص نیست، بعد از ایام محرم و صفر به بازار موسیقی روانه می‌شود. آلبوم بعدی هم اگر مشکلی برای آن به وجود نیاید تا قبل از عید سال آینده به بازار ارائه می‌شود که این آلبوم فضای کاملاً متفاوتی نسبت به کارهای دیگر «دنگ‌شو» دارد. سیستمی که در گروه «دنگ‌شو» آغاز شد استفاده از صداسازی ایرانی بود که متأسفانه این قضیه طی سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است و من فکر می‌کنم مانند ادویه تازه به بازار آمده‌ای باشد که همه می‌خواهند از آن استفاده کنند و این استفاده به حدی زیاد شده که به سمت بی‌کیفیتی هدایت کرده است، به همین جهت ما در آلبوم جدید از ادویه صداسازی ایرانی کمتر استفاده می‌کنیم و تصمیم داریم در طراحی کنسرت‌ها نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم، چرا که تکرار نکردن گذشته و ارائه کارهای جدید اصلی‌ترین هدف ما برای کار است.»

در اداهمه شاهد عکس های این نشست باشید:

 

 

 

 

منبع: اختصاصی تریبون هنر

 

تاریخ انتشار :۲۴ شهریور ۱۳۹۵

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad