Ad

اولین اجرای نُرماندی در تهران

اجرای گرم «گروه ایوان» در شب سرد زمستانی

تریبون هنر: بعد از حدود دو سال از شروع همه‌گیری کرونا، نخستین کنسرت گروه ایوان در تهران، شامگاه پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه طی دو سانس با اجرای قطعات جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» و مدیریت “محمد جلیل پور” و با مدیرت برنامه “پوریا و پارسا نصیری” برگزار شد.

 

کنسرت با قطعه شاد “دلبر” آغاز شد و حسین شریفی خواننده گروه ایوان به روی صحنه آمد. شریفی بعد از اجرای اولین موزیک رو به طرفداران گفت: حالتون چطوره؟ آماده‌اید یک شب خفن داشته باشیم؟

 

سپس قطعات “بینظیر عشق”، “مَه رو” ، “تو که معروفی” نواخته شدند که با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه بودند.

در ادامه حسین شریفی با بیان اینکه می‌خواهم یک موزیک با سبک موزیک های شاد دهه شصت بخوانم، قطعه “خاطرخواه” را اجرا کرد.

“عالیجناب” قطعه بعدی بود که اجرا شد. خواننده گروه ایوان از حضار در سالن خواست تا با نور فلاش گوشی هایشان سالن را ستاره باران کنند.

سپس بنا به درخواست حضار، حسین شریفی قطعه “عالیجناب” را تکرار کرد. در این اجرا همخوانی مخاطبان با او حداکثری بود. پس از اجرای این قطعه، شریفی از فواد غفاری (آهنگساز و سرپرست گروه) به عنوان عالیجناب عشق زندگی خود نام برد.

“دردسر ساز”، “نور چشمی”، “سوغات”، “چهل گیس”، “شاه نشین قلبم”، “نوش جان”، “زیبای من” و “گلی” از دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

 

” نُرماندی” به عنوان آهنگ پایان بخش کنسرت انتخاب شده بود، در اجرای این قطعه فواد غفاری، حسین شریفی را همراهی کرد. همچنین ویدیویی نیز از این اجرا تهیه شد.

گفتنی است، ژاله طوسی نوازنده ویولن سل در دو قطعه “زیبای من” و “نرماندی” گروه را همراهی کرد.

مصطفی مومنی، زایا سلیمان، امیربهادر دهقان، وحید امینی و شکیبا امیرک از مهمانان این کنسرت بودند.

امین شاه‌علی(پرکاشن)، ادوارد دنیل زاده(درامز)، آرش سعیدی(گیتار)، آترین بی‌نیاز(کیبورد و رهبر ارکستر)، نیما کلاله(گیتار الکتریک)، احسان گودرزی(گیتار) و علی حیدری(گیتار بیس) اعضای ارکستر ایوان بند را تشکیل می‌دادند.

لازم به ذکر است، این اجرا به دلیل استقبال خوب مخاطبان اول اسفند در سالن همایش‌های برج میلاد تمدید شده و تاریخ بلیت فروشی اعلام خواهد شد.

 

عکس های این کنسرت را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ بهمن ۱۴۰۰

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad