Ad


امیر جعفری و امیرحسین آرمان در «آنها مرا دوست داشتند» / اولین عکس

تریبون هنر: اولین تصویر از سه شخصیت اصلی فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» منتشر شد.

به گزارش تریبون هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، محمدرضا رحمانی که پنجمین تجربه بلند سینمایی خود را با نام «آنها مرا دوست داشتند» در اوایل اسفند ماه مقابل دوربین برده هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به لوکیشن یکی از مناطق جنوبی تهران با سه بازیگر اصلی این اثر است.

 

در این سکانس‌ها امیر جعفری، امیرحسین آرمان و مهسا اسماعیلی به عنوان چهره جدید فیلم – که از هنرجویان آکادمی بازیگری آوین انتخاب شده – به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری «آنها مرا دوست داشتند» بزودی به نیمه می‌رسد و ظرف چند روز آینده مراحل فنی پروژه از جمله تدوین و صداگذاری نیز آغاز خواهد شد.
نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، علی صالحی، بهار نوحیان، ایرج رحمانی، الهه داودی، زهره حمیدی و لیلا بلوکات و همچنین چند چهره جدید به همراه نفس عزیزی (بازیگر نوزاد فیلم در نقش مهگل)، دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«آن‌ها مرا دوست داشتند» با محوریت یک موضوع انسانی قرار است به چالشی جدید بپردازد.

محمدرضا رحمانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده دارد. دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از: تهیه‌کننده اجرایی: ایرج رحمانی، نویسندگان: محمدرضا رحمانی، محسن دین‌محمد، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: علی گراکویی، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، طراح صحنه: فرهاد ابراهیمی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، دستیار اول فیلمبردار: اشکان انگوتی، دستیاران فیلمبردار: پوریا جدی، وحید دوربین، مهدی طاهری، دستیار صدابردار: حمید غیبی، دستیاران گریم: سپیده کاظمی، سهراب اندامی، کیمیا محبوبی، دستیاران صحنه: آرمین حیدری، شروین بیستون، مدیر صحنه: محمدحسین خسروی، گروه لباس: حنا قره‌گوزلو، محیا حق‌طلب، حدیث سعادتی، محسن شایگان، دستیار اول کارگردان: حسن خان‌محمدپور، دستیار دوم: رسول کهنسال، دستیار سوم: رضا دانش، دستیار برنامه‌ریز: لیلا حسنی، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، عکاس: رامونا میریان، گروه تولید: احمد زنگنه، احمد شریف‌کاظمی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، دستیار تدارکات: حمید پاکدل، گروه تدارکات: حسین زرکش، مهدی خضر ساخته‌گر، ابراهیم مومنی، همیار تدارکات: مجتبی آژنگ.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۸ اسفند ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad