Ad

آرون افشار: افراد سودجو و حاشیه ساز عذرخواهی کنند

پایان حواشی کنسرت آرون افشار با انتشار ویدئویی از پرهام حسینی

معین راهبر: شرم بر کسانی که تهمت زدند

تریبون هنر: پرهام حسینی، نوازنده برجسته، با انتشار ویدئویی که با آرشه پاره، ویولن خود را می نوازد به حواشی کنسرت آرون افشار پاسخ داد.

با انتشار ویدئویی از کنسرت آرون افشار که در آن آرشه ویولن پرهام حسینی پاره می شود و هم چنان او به نواختن ادامه می دهد، برخی این شایعه را مطرح کردند که موسیقی در سالن کنسرت پلی بک می شده یعنی نوازنده ها فقط ادای نواختن را درمی آورده اند.

 

در پی گسترش این شایعه، پرهام حسینی ویدئویی منتشر کرد که در آن با آرشه پاره شده اش ویولن خود را می نوازد و نشان داد که آرشه پاره شده هم می شود به نوازندگی پرداخت و به این ترتیب به شایعات پایان داد.

 

پرهام حسینی در این ویدئو گفت:

دوستان این همان آرشه پاره است که حاشیه های خیلی زیادی را برایم ساخته و از بعد کنسرت تا الان تا نگه اش داشتم و فرصت نکردم درستش کنم. واقعا متاسفم که برخی افراد سودجو در این شرایط برای جذب فالوئر دست به هر کاری می زنند و روزمه هنری من و هنرمندهای بزرگ کشورمان را زیر سئوال می برند. همین طور من نمی دانم این سطحی نگری چگونه می خواهد درست شود که واقعا جای تاسف دارد.

 

پرهام حسینی همچنین درباره استفاده از کلمه چوب به جای آرشه توسط آرون افشار گفت:

در مورد آرون جان که در کنسرت گفتند چوب ساز، ایشان به شکلی عامیانه این قضیه را توضیح داد و فکر کرد شاید هر کسی نداند که آرشه چی است.

 

پس از انتشار این ویدئو معین راهبر، موزیسین برجسته و معتبر موسیقی پاپ و رهبر ارکستر و تنظیم کننده کنسرت آرون افشار با انتشار ویدئوی آرون افشار در استوری اینتستاگرامش نوشت:

شرم بر کسانی که به ناحق دامن زدند به این تهمت به کسی که سال ها برای جایگاهش و هنرش زحمت کشیده و از همه مهم تر بنده شخصا معتقدم پرهام حسینی جزء بهترین نوازنده های ویولن در ایران نحسوب می شود

 

آرون افشار نیز با انتشار ویدئوی پرهام حسینی در استوری اش نوشت:

حالا وقتشه که افراد سودجو و حاشیه ساز عذرخواهی کنند

 

 

 

آرون افشار

 

آرون افشار

 

آرون افشار

 

معین راهبر

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

تاریخ انتشار :۲۸ فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad