Ad


خشایار اعتمادی: احیای هویت موسیقی مهمترین درخواست هنرمندان از رئیس جمهور است

تریبون هنر: خشایار اعتمادی، اولین خواننده پاپ پس از انقلاب اسلامی، احیای هویت موسیقی را مهمترین خواسته هنرمندان از رئیس جمهور دانست و گفت: هویت موسیقی متاسفانه نابه‌سامان و در شرایط کماست.

 

خشایار اعتمادی با اشاره به حضور خود در ضیافت افطار با رئیس جمهور اظهارداشت: شامگاه پنجشنبه(۲۵ فروردین) از حیث ادب به دعوت، در این ضیافت شرکت کردم، میزبان این افطارها خداست، ماه رمضان، ماه میهمانی خداست.

وی گفت: حداقل در ۲۷ سال اخیر در همه ضیافت‌های افطار رئیس جمهورهای گذشته که دعوت شدم، برحسب احترام به ضیافت خدا شرکت کردم.

 

اعتمادی افزود: مسائل هنرمندان مثل همیشه، با مسئولان مختلف مطرح می‌شود و هنرمندان، سخنان، دغدغه‌ها و مشکلاتشان را بیان می‌کنند اما نتیجه در یک نشست مشخص نمی‌شود.

 

خشایار اعتمادی بیان کرد: در حال حاضر فعالیتی در حوزه موسیقی انجام نمی‌دهم که انتظار و خواسته‌ای داشته باشم، روز گذشته در ضیافت افطار با رئیس جمهور معضلات و مشکلات حوزه موسیقی را بزرگانی همچون لوریس چکناواریان و شاهین فرهت مطرح کردند و حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی درباره احیای هویت موسیقی مطالبی را بیان کرد که به عقیده من هویت موسیقی در این مدت در کماست.

 

وی اظهارداشت: پاسخ‌هایی هم در این رابطه شنیدیم مثل همه پاسخ‌هایی بوده که در این ۲۷ سال از مسئولان مختلف شنیدیم و عملی شدن آن به نتایج صحبت‌ها بازمی‌گردد و گرنه این نشست‌ها قبل از فعالیت من هم بوده است.

 

اواین خواننده پاپ بعد از انقلاب گفت: مسئولان در این ۴۰ سال سعی کردند در حوزه‌های مختلف با تعامل، گمانه‌زنی و گفتمان، راهکارهایی را برای ایجاد بستر هنر و ارتقای آن ایجاد کنند و هنرمندان همیشه تلاش کردند با هر زبانی؛ قهر و آشتی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

او  افزود: برخی از هنرمندان مسئولیت بیشتری دارند و خواسته‌های جهان شمولی را بیان می‌کنند و نتیجه این صحبت‌ها را باید در آینده دید.

 

وی اظهارداشت: ۳۰ سال در حوزه موسیقی فعالیت کردم و در این دو سالی که از این حوزه خداحافظی کردم فقط حرف شنیدم، امیدوارم روزی یک مسئولی اقدامی برای بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی انجام دهد که مهمتر از هر بحثی ایجاد نشاط برای جامعه است.

 

اعتمادی بیان کرد: در حال حاضر سرمنشا همه مشکلات در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اقتصادی است و مهمتر از همه ارتزاق مردم است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، امیدوارم جامعه به شادکامی، عزت، کرامت، وفور نعمت، آرامش و آسایش دست یابد.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۹ فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad