Ad


بهنوش طباطبایی ۴۱ ساله شد / ویدئوی جشن تولد در تریبون هنر

تریبون هنر: بهنوش طباطبایی ۴۱ ساله شد.

او متولد  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ و دارای دکترای روان‌شناسی بالینی است. او همچنین دورهٔ بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است و در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس است.

 

بهنوش طباطبایی با بازی در سریال «جدی نگیرید» در سال ۱۳۷۴ به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و با ایفای نقش در سریال مسافری از هند در سریال ۱۳۸۲ به شهرت رسید. او در دهه ۸۰ و ۹۰ در سریال هایی همچون عشق گمشده، پیله های پرواز، گل های گرمسیری، چاردیواری، در مسیر زاینده رود، مختارنامه، از یاد رفته و میکائیل بازی کرد.

 

بهونش طباطبایی با بازی در فیلم مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵ بازیگری در عرصه سینما را بازی کرد و برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

او در این سال ها در فیلم هایی همچون کلاغ پر، سیانور، زیر سقف دودی، لابی، پسران آجری، آزادراه، گام های شیدایی و علامرضا تختی به ایفای نقش پرداخته است.

 

این هنرمند در سال های اخیر تحصیل در رشته روانشناسی را تا اخذ مدرک دکترا ادامه داده و هم زمان به صورت حرفه ای نیز به ورش و همچنین آموزش موسیقی پرداخته است

او سال گذشته به عنوان استاد رواشناسی تدریس در دانشگاه پیام را آغاز کرد.

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی همراه با دانشجویانش در این باره نوشت:
اولین تجربه تدریسم در دانشگاه پیام نور برام بسیار باارزش است. کلاس ها مجازی بود ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم باانگیزه و درسخوان و فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم

 

در ادامه ویدئویی که بهنوش طباطبایی امروز از جشن تولدش منتشر کرده است را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad