Ad


شرط «جیم کری» برای بازی در دنباله «ماسک»: کریستوفر نولان کارگردان باشد

تریبون هنر: جیم کری بازیگر و کمدین معروف اعلام کرد تنها به یک شرط حاضر به بازی در دنباله فیلم کلاسیک و موفق «ماسک» خواهد بود.

به گزارش تریبون هنر به نقل از شوبیز، «جیم کری» در طول دوران حرفه‌ای خود در بسیاری از فیلم های مهم بازی کرده با این حال، او تنها در چند دنباله ظاهر شده است و جدیدترین فیلم با بازی او یعنی «سونیک خارپشت ۲» تنها سومین دنباله ای است که او تا به حال در آن ایفای نقش کرده است.

 

اکنون «جیم کری» می‌گوید که تنها شرطی که طبق آن می‌تواند برای دنباله‌ای بر یکی از فیلم‌های کمدی کلاسیک خود یعنی فیلم موفق «ماسک» بازگردد، این است که کارگردان مولفی مانند «کریستوفر نولان» ایده‌ای درخشانی برای آن داشته باشد.

 

جیم کری طی چند دهه گذشته در فیلم‌های کمدی بزرگ مانند «پس کابلی»، «دروغگو دروغگو»، «نمایش ترومن» و «ماسک» در کنار دو دنباله سینمایی «ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا می‌خواند» و «احمق و احمق‌تر ۲» بازی کرده است و هیچ یک از این دو دنباله به موفقیتی مشابه قسمت اصلی نرسیدند، به همین دلیل است که او در مورد بازی در دنباله‌ها تردید دارد.

 

او در مصاحبه‌ای جدید و در پاسخ به این پرسش که آیا هرگز به فکر بازگشت برای ادامه فیلم کمدی کلاسیک «ماسک» است یا خیر، پاسخ داده که بعید است مگر اینکه فیلمساز معتبری مانند «کریستوفر نولان» ایده‌ای فوق‌العاده برای آن داشته باشد.

 

فیلم کمدی و ابرقهرمانی «ماسک» محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی «چاک راسل» و با نقش آفرینی «جیم کری»، »کامرون دیاز»، «پیتر ریجرت»، «ریچارد جنی»، «پیتر گرین» و … و بر اساس کتاب‌های مصور ماسک ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار کارنامه «جیم کری» با بودحه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار دست بافت.

 

البته «جیم کری» پیس از این نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود فیلم «سونیک خارپشت ۲» آخرین فیلم او خواهد بود و قصد بازنشستگی دارد. این کمدین ۶۰ ساله در این باره توضیح داده: «بله قصد بازنشستگی دارم، احتمالا و در این مورد تا حد زیادی جدی هستم. البته بستگی دارد، اگر فیلمنامه‌ای با جوهر طلا نوشته شده باشد و تماشای آن فیلم برای مردم خیلی مهم باشد، ممکن است بار دیگر به بازیگری برگردم. واقعا زندگی آرامم و نقاشی کردن را دوست دارم و عاشق زندگی معنوی خودم هستم و به نظرم این چیزی نیست که تا به حال از هیچ چهره مشهوری شنیده باشید. این روند برای من کافی‌ است و به اندازه کافی کار کرده ام».

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۵ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • داریوش رفیعی؛ 64 سال پس از مرگ در اوج جوانی

    تریبون هنر: ۶۴ سال از درگذشت داریوش رفیعی، خواننده جوانمرگ موسیقی ایران گذشت. او در اوج شهرت به دلیل اعتیاد و تزریق آمپول کزار درگذشت. داریوش رفیعی در روز ۴ دی ۱۳۰۶، در بم به دنیا آمد. وی فرزند لطفعلی رفیعی، نماینده مردم بم در مجلس شورای ملی بود. پس […]

  • مشخصات کامل ۲۴ فیلم «سودای سیمرغ» در جشنواره فیلم فجر

    تریبون هنر: ۲۴ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر چهل‌ویکم در حالی اعلام شدند که برخلاف سال‌های قبل تاکنون خبرهای چندانی از آن‌ها منتشر نشده است. به گزارش تریبون هنر،در چند وقت اخیر پیش‌بینی‌هایی درباره فیلم‌ها و کارگردان‌هایی که ممکن است در جشنواره امسال حضور داشته باشند منتشر می‌شد اما […]

  • یادداشت «بابک صحرایی» به بهانه تولد فروغ فرخزاد
    جامعه ای که به صورت تاریخی زن را نمی شناسد
    یادداشت «بابک صحرایی» به بهانه تولد فروغ فرخزاد

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شعر فروغ فرخزاد، «فریاد تنهایی» برای رسیدن به «رهایی» است. با پشتوانه ای غنی از اندیشمندی. او از محدودیت، چه در خانه و چه در جامعه، منزجر است و همین انزجار، بال پروازش می شود. او از استبداد خانه پدری، روزمره گی کنار همسری که […]

  • خبرگزاری ایرنا: دفتر موسیقی و ارشاد می خواهند که کنسرت ها شروع بشوند

    تریبون هنر: خبرگزاری ایرنا نوشت: خوانندگان پاپ درحالی این روزها برای اجرای کنسرت، دچار یک تحریم ناخواسته شده‌اند که در این سکون، هیچ عایدی نصیب آنها و مردمی که به شادی نیاز دارند، نمی‌شود. ایران، هم‌اکنون ۱۰۰ روز است که از برگزاری کنسرت موسیقی بی‌بهره است. ۲ ماه از این […]

  • پاسخ وکیل اصغر فرهادی به اتهامات ایندی‌وایر

    تریبون هنر: وکیل اصغر فرهادی با اشاره به مطالب اخیری که درباره این فیلم‌ساز در «نیویورکر» مطرح شده، گفت: ریچل اویو تقریباً تمام توضیحات و اسنادی را که اصغر فرهادی و افرادی دیگر پیرامون ادعاهای مطرح شده در مقاله به او داده شده را نادیده گرفته و حذف کرده است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad