Ad


اسماعیل شنگله: جز یکی دو مورد در کارگردانی بالاتر از «ایرج قادری» ندیده ام

تریبون هنر: اسماعیل شنگله در گفت و گوی تازه ای از ایرج قادری تمجید کرد و او را کارگردانی توانا و کاربلد دانست

اسماعیل شنگله که سابقه همکاری با ایرج قادری در فیلم «سام و نرگس» را دارد گفت: من یک فیلم با ایرج قادری کار کردم. موقعی که صحبتش شد همه به من گفتند او فیلمفارسی ساز قدیمی است. مگر می توانی با او کنار بیایی؟ به ایرج قادری هم راجع به من همین حرف ها را زده بودند که این خیلی کار را جدی می گیرد و مواظب باش. در هر صورت من رفتم و کار را شروع کردم. روز اول ایرج قادری گفت من آن اندازه ای که از کارم بلد هستم را سعی می کنم درست انجام دهم.

 

اسماعیل شنگله در ادامه گفت:

در طول فعالیت کاری ام به جز یکی دو مورد، در کارگردانی بالاتر از ایرج قادری ندیده ام. آنچه که صادقانه گفت بلدم را خیلی خوب بلد بود. مدیوم سینما را می شناخت

 

اسماعیل شنگله افزود:

همیشه صادقانه جلو رفتم و بعضی جاها چوبش را هم خورده ام. قرارداد را که جلوی من می گدارند نمی گویم چقدر می گیرم یا نمی گویم چقدر دارید. قرارداد را سفید امضا می کنم تا هرچی که می خواهند بنویسند. بعضی وقت ها هم هیچی نمی نویسند

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۹ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad