Ad


رامبد جوان: من گرین کارت ندارم / قبلا هم گفتم ولی عده ای نمی خواهند بشنوند

تریبون هنر: رامبد جوان در پاسخ به این سوال که گرین کارت دارد یا نه؟ گفت: من گرین کارت ندارم. الان جنبشی راه افتاده که گرین کارتت را زمین بگذار و این حرف ها، ولی من ندارم. یک عده ای نمی خواهند یک چیزهایی را بشنوند. من گرین کارت ندارم در نتیجه من مخاطب این موضوع نیستم.

 

رامبد جوان درباره انتقاد‌هایی که به «خندوانه» می‌شود هم گفت: طبیعی است هر حرکت و عملکردی مخالف و منتقد دارد. خیلی هم خوب است. منتقد‌ها کمک می‌کنند آدم بتواند مسیرش و جلوترش را بهتر ببیند و به خاطر اینکه آن‌ها به عملکرد تو انتقاد می‌کنند و وقتی تو به پشت سرت نگاه می‌کنی، فرصت پیدا می‌کنی که قدم‌های بعدی‌ات را یا دقیق‌تر یا به همان شکل برداری و یا تغییراتی بدهی و به جلو بروی.

 

رامبد جوان با بیان اینکه بودجه «خندوانه» هیچوقت از تلویزیون تامین نشده و همیشه اسپانسر داشته است، درباره آرزوهایش برای «خندوانه» گفت: خیلی دلم می‌خواست ما سیستمی را می‌توانستیم داشته باشیم که «خندوانه» سه شب در هفته، ولی همه سال را بتواند پخش داشته باشد. به غیر از محرم و صفر که قرار نیست برنامه‌های کمدی روی آنتن تلویزیون باشند، خیلی باحال بود که می‌شد شرایطی را ایجاد کنیم که «خندوانه» همین‌طور بماند. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم اگر می‌توانستیم فرمول اجرایی را داشته باشیم، آنوقت یک سری کار‌ها را در «خندوانه» حتما نگه می‌داشتیم. مثل بعضی از بازی‌ها، بعضی از کمپین‌ها و ارتباطمان با بعضی از ارگان‌ها و ان‌جی او‌ها را حفظ می‌کردیم و کار‌های عملیاتی را به شکل روتین و متناوب ادامه می‌دادیم.

 

مجری خندوانه اظهار کرد: متاسفانه وقفه‌هایی در «خندوانه» اتفاق می‌افتد که طبیعی هم هست. به هر حال ما یک مجموعه خصوصی هستیم که داریم برای تلویزیون کار می‌کنیم. امکانات ما امکانات زیادی نیست با اینکه به هر حال ما جزو پروژه‌های بزرگ برنامه‌ساز تلویزیون و ایران هستیم، ولی واقعیتش این است که یکی از مهمترین چیز‌هایی که باید داشته باشیم و نداریم مکان است. ما هیچوقت یک جای ثابت و مستقل برای خودمان نداشتیم. چون وقتی جا داشته باشی می‌توانی برنامه ریزی طولانی مدت بکنی، ولی وقتی نداری، مثل آدم‌های مستاجر که مدام باید خانه عوض کنند، مجبوری که محل زندگی‌ات را عوض کنی. این باعث می‌شود ما هم در این اسباب‌کشی‌ها چیز‌هایی را از دست بدهیم و برخی از ایده‌ها فراموش می‌شوند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۱ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad